جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶

نگاه سلبریتی هالیوودی به شبکه های اجتماعی

دیزی رایدلی

سینماپرس: بازیگر جوان هالیوود که با ایفای نقش خود در «جنگ ستارگان» به شهرت رسید، در گفت و گویی از شبکه های اجتماعی انتقاد نمود.

به گزارش سینماپرس، دیزی رایدلی، ستاره جوان هالیوود که چندی دیگر با فیلم «جنگ ستارگان: آخرین جدای» روی پرده سینما ظاهر می‌شود، از آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی برای مردم به ویژه نوجوانان صحبت کرد.

او شبکه‌های اجتماعی را ابزاری بسیار مضر برای سلامت روانی توصیف کرد و گفت:‌ «در شبکه‌های اجتماعی برای افراد کم سن و سال تصویری تحریف شده از آن چیزی که قرار است در راه رسیدن به آن تلاش کنند، به نمایش گذاشته می‌شود. »

این بازیگر جوان از مبلغان ترک شبکه‌های اجتماعی است و سال گذشته پس از بازخوردهای منفی انتشار یک پست درباره قربانیان خشونت با سلاح گرم، شبکه اجتماعی اینستاگرام را ترک کرد.

او سال گذشته پس از مراسم جوایز انتخاب نوجوان در همدردی با جسیکا آلبا درباره لزوم توقف خشونت در اینستاگرام مطلبی منتشر کرد. این مطلب با بازخوردهای مثبت و منفی بسیاری روبه‌رو شد و پس از آن بود که رایدلی تصمیم گرفت این شبکه اجتماعی را برای همیشه ترک کند.

بازیگر «جنگ ستارگان» که پس از موفقیت این فیلم، یک شبه ره صد ساله پیمود، درباره مشهور شدن نیز صحبت کرد و گفت:‌ «ناگهان زندگی جور دیگری شد. برای من نکته غیرمعمول و عجیب، ماجرای عکس گرفتن با هوادران بود. من ترجیح می‌دهم با مردم گفت‌وگو کنم تا این که از من درخواست عکس گرفتن کنند. اما احساس می‌کنم یکی از دلایل تمایل مردم به عکس گرفتن باز هم به شبکه‌های اجتماعی و تعاملات مردم در آن‌ها ربط پیدا می‌کند. »

این بازیگر درباره مسئله گرمایش جهانی و افزایش سطح آب اقیانوس‌ها نیز صحبت کرد. او به شوخی در این باره گفت:‌ «تا سال ۲۰۵۰ احتمالا سطح آب دریاها آنقدر بالا می‌آید که مجبور می‌شویم با هاورکرافت سفر کنیم. »

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.