جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱

"بیا فقط شروع کنیم" با بازی فریمن روی پرده رفت

مورگان فریمن

سینماپرس:نمایش فیلم "بیا فقط شروع کنیم" با بازی مورگان فریمن کهنه کار آغاز شد.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی "بیا فقط شروع کنیم" به کارگردانی "ران شلتون" جدیدترین فیلم مورگان فریمن بازیگر با سابقه سینمای هالیوود اکران خود در سینماهای جهان را آغاز کرد.

یک مامور سابق پلیس و یک حقوقدان سابق در یک زمین گلف چشم و همچشمی خود را آغاز می کنند اما اتفاقی آنها را دوباره در معرض ماجراجویی قرار می دهد. این فیلم در ژانر کمدی اکشن ساخته شده و "ران شلتون" علاوه بر کارگردانی نگارش فیلمنامه آن را نیز بر عهده داشته است. فیلمی که از حضور بازیگران پیشکسوت و محبوب هالیوودی بهره می‌برد.

مورگان فریمن

مورگان فریمن، تامی لی جونز، رنه روسو در نقش کتی هیل، گلن هدلی در نقش جین، شریل لی رالف در نقش لانا، الیزابت اشلی در نقش جسیکا، کریستین ریکز و جو پانتولیانو در نقش یک بازیگر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم "بیا فقط شروع کنیم" به ایفای نقش پرداخته اند.

در ۱۴ می ۲۰۱۶ اعلام شد که برود گرین پیکچرز قرار است با همکاری انترتینمنت وان فیلمی به کارگردانی ران شلتون بسازند که مورگان فریمن و تامی لی جونز در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت.

مورگان فریمن

در ۹ جوئن ۲۰۱۶ اعلام شد که رنه روسو در کنار فریمن و جونز از بازیگران اصلی این فیلم خواهد بود. در ۱۵ اوت ۲۰۱۶ فیلمبرداری این پروژه در نیومکزیکو آغاز شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.