جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰

فیلم‌های کمدی همچنان صدر جدول فروش هفتگی +جدول

فیلم سینمایی قاتل اهلی

سینماپرس: در سال های اخیر، همواره فیلم های کمدی جزو پر فروش ترین فیلم های سینمایی ایران بودند. هفته گذشته نیز دو فیلم کمدی پیش ترین فروش گیشه را به خود اختصاص دادند.

به گزارش سینماپرس؛ دو فیلم کمدی «خالتور» و «ثبت با سند برابر است» همچنان در رقابت با یکدیگر رتبه های اول و دوم جدول فروش فیلم ها را در هفته جاری به خود اختصاص دادند.

فیلم سینمایی «خالتور» در رتبه اول جدول قرار دارد و با فروش ۱ میلیارد و ۱۲ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان در رتبه اول جدول هفتگی است این فیلم در کل به فروش ۴ میلیارد و ۱۴۹ میلیون و ۸۸۵ هزار تومان رسید.

فیلم سینمایی «ثبت با سند برابر است» در رتبه دوم جدول هفتگی قرار گرفت. فیلم با فروش ۶۴۲ میلیون و ۴۶۷ هزار تومان در هفته دوم اکران به فروش کل ۱ میلیارد و ۳۳۴ میلیون و ۷۶۳ هزار تومان رسید.

فیلم‌های کمدی پیشتاز جدول فروش فیلم

فیلم سینمایی «قاتل اهلی» در هفته دوم با فروش ۵۱۱ میلیون و ۱۶۶ هزار تومان در رتبه سوم جدول فروش قرار گرفت و فیلم به رقم ۱ میلیارد و ۱۵۱ میلیون و ۷۳۶ هزار تومان رسید.

فیلم سینمایی «آذر» در هفته اول نمایش با فروش ۱۷۴ میلیون و ۵۲۳ هزار تومان در هفته رتبه چهارم جدول قرار گرفت. این فیلم به فروش کلی ۲۱۶ میلیون و ۵۶۹ هزار تومان رسید.

فیلم سینمایی «خفه‌گی» در هفته هفتم نمایش ۱۴۰ میلیون و ۳۱۶ هزار تومان فروخت و در کل فروش فیلم به رقم ۳ میلیارد و ۸۵۵ میلیون و۸۳۵ هزار تومان رسید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.