شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳

حمایت «رولینگ» از «جانی دپ»

جانی دپ*

سینماپرس: علی رغم اعتراض مخالفان جانی دپ، جی‌.کی رولینگ نویسنده مجموعه داستان های «هری پاتر» از ادامه همکاری دپ در ساخت قسمت بعدی این مجموعه پرطرفدار حمایت کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از آسوشیتدپرس، اندکی پیش از این که فیلم «جانوارن شگفت‌انگیز و زیست‌گاه‌هایشان» در نوامبر ۲۰۱۶ راهی سینماها شود اخباری مبنی بر این که جانی دپ نیز در این فیلم حضور دارد، منتشر شد. او اندکی پیش از پایان فیلم و در نقشی کوتاه ظاهر شده بود و همان موقع قول داده شد که در ادامه فیلم وی حضور پررنگ‌تری داشته باشد.

در حالی که فیلم بعدی ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ راهی سینماها می شود، مخالفان دپ که برای به هم خوردن ازدواج او با امبر هرد با وی مخالفت می‌کنند، درباره حضور او در این فیلم سوال‌هایی را مطرح و با این حضور مخالفت کرده‌اند.

اکنون جی. کی رولینگ خالق «هری پاتر» اعلام کرده ضمن احترام به نگرانی‌های هواداران این فیلم، موافق تصمیم سازندگان فیلم برای انتخاب جانی دپ در این فیلم است.

ماه پیش دیوید ییتس از تصمیم نگه داشتن جانی دپ در فیلم دفاع کرده و گفته بود: با توجه به این که این روزها افراد زیادی متهم به رفتارهای نامناسب می‌شوند و جماعتی مدعی این رفتارها از سوی آنها هستند، حالا که جانی دپ تنها یک مدعی در مورد برخی چیزها دارد تنها می‌توانم یک چیز به شما بگویم و آن این است که مردی که هر روز می‌بینم پر از نجابت و مهربانی است؛ این همه چیزی است که من می‌بینم. حالا هر کی هر چی می‌خواهد بگوید، من با او کار می‌کنم.

وی افزوده بود: برخی از زن‌های حاضر در زندگی دپ نیز از او در برابر اتهامی که به وی از سوی همسر سابقش زده شد، دفاع کرده‌اند. این خیلی با مواردی که اخیرا مطرح شده و سابقه‌ای چندین ساله دارد متفاوت است و ما نیاز داریم بدانیم چه مسایلی دارد بر صنعت فیلمسازی ما تاثیر می‌گذارد. جانی دپ به هیچ وجه در این مقوله‌ها نمی‌گنجد.

این در حالی است که جانی دپ در جریان جدایی از امبر هرد به خشونت فیزیکی و روانی متهم شده بود.

حالا خانم رولینک که نویسنده فیلمنامه هر دو فیلم «جانوران شگفت‌انگیز» است سکوتش را شکسته و در توییتر از دپ دفاع کرده است.

وی نوشته است: هر چه باید درباره بازیگر نقش گلرت گریندلوالد بگویم همین‌جا می‌گویم. وقتی جانی دپ برای ایفای این نقش انتخاب شد من فکر کردم او در این نقش عالی خواهد بود.

وی افزود: در هر حال زمان فیلمبرداری در فیلم اول، ماجراهایی درباره او منتشر شد که عمیقا مرا تحت تاثیر قرار داد و بعد هواداران سوال‌هایی درباره انتخاب ما برای ادامه حضور جانی دپ در این نقش داشتند. همان‌طور که دیوید ییتس کارگردان طولانی مدت «هری پاتر» اعلام کرده ما طبیعتا به فکر احتمال جایگزین کردن بازیگر دیگری هم افتادیم. می‌توانم درک کنم چرا برخی از ادامه کار جانی دپ و اتفاقی که نیفتاده است، ناراحت و خشمگین شده‌اند.

رولینگ در ادامه نوشته است: جامعه عظیم حامیان «هری پاتر» که هر روز بیشتر و بیشتر شده‌اند یکی از بزرگ‌ترین شادی‌های من در زندگی ام بوده است. برای شخص من، امکان صحبت با هواداران به صورت مستقیم درباره این مسایل سخت و گاهی دردناک است. در هر حال باید بتوانیم خودمان را جای هر دو نفر (دپ و هرد) بگذاریم و به حریم شخصی آنها احترام بگذاریم که خواسته‌اند تصمیم خودشان را بگیرند. بر مبنای درکی که از این جریان به دست آورده‌ایم، عوامل تولید فیلم و من نه تنها تصمیم گرفتیم به همکاری با جانی دپ ادامه بدهیم بلکه واقعا از اینکه جانی دپ یکی از نقش‌های اصلی فیلم را بازی می‌کند خوشحال هستیم.

کمپانی برادران وارنر نیز دیروز پنجشنبه اعلامیه مشابهی داد و از ادامه حضور جانی دپ در فیلم دفاع کرد.

خود دپ هنوز نظری در این باره نداده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.