شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴

سولماز حصاری:

امیدوارم مردم سریال‌های ایرانی را ببینند

سولماز حصاری بازیگر در نشست سریال سراب به کارگردانی حسین سهیلی زاده

سینماپرس: سولماز حصاری، بازیگر سریال «هست و نیست» با اشاره به تماشای سریال های ماهواره ای در کشور گفت: «امیدوارم مردم تفاوت کیفیت سریال های ماهواره ای با سریال های خودمان را متوجه شوند و سریال های خودمان را ببینند.»

به گزارش سینماپرس، مجموعه تلویزیونی «هست و نیست» به کارگردانی حسین سهیلی زاده، ساخته می شود که پیشتر مجموعه هایی چون فاصله ها، ترانه مادری، پریا و ... را نیز کارگردانی کرده است. «هست و نیست» هم اکنون در مرحله فیلمبرداری قرار دارد.

سولماز حصاری بازیگر این مجموعه درباره آن، گفت: کارهای سهیلی زاده متن های بسیار خوبی دارد و معمولا ملودارم است.

وی درباره نقش خود نیز بیان کرد: شخصیتی که من بازی می کنم الناز نام دارد و نقش متفاوتی است، البته بیشتر نمی توانم توضیح دهم اما شخصیتی است که در داستان تاثیرگذار است.

حصاری درباره بازیگران مقابل خود گفت: من در این سریال با بازیگرانی چون سیاوش خیرابی، حمیدرضا پگاه و الهام پاوه نژاد همراه هستم و فکر می کنم همه ما تا نوروز ۹۷ درگیر ضبط این سریال خواهیم بود.

این بازیگر در بخش دیگری از سخنانش درباره تلویزیون و فضای این رسانه اظهار کرد: من در زمان نامناسبی وارد تلویزیون شدم و کارهایم دیده نشد، من چند سال پیش در سریال «سرگشته» به کارگردانی محمدحسین حقیقی نقش اصلی داشتم و آن زمان فکر می کردم اگر این سریال پخش شود خیلی معروف می شوم و مثل هر جوانی رویاهایی داشتم، اما همان زمان سریال های ماهواره ای خیلی در میان مردم گرفته بود و حتی خانواده و اطرافیان من هم آن سریال ها را نگاه می کردند اما اکنون فکر می کنم مردم دوباره سریال های خوب تلویزیون را ببینند مخصوصا کارهای سهیلی زاده که جذاب هستند.

حصاری در پایان اظهار کرد: امیدوارم مردم تفاوت کیفیت سریال های ماهواره ای با سریال های خودمان را متوجه شوند و سریال های خودمان را ببینند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.