شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴

با حضور جمعی از هنرمندان؛

پوستر نمایش «کابوس تلخ آدم» رونمایی شد

رونمایی از نمایش کابوس تلخ آدم

سینماپرس: پوستر نمایش «کابوس تلخ آدم» که دی ماه در پردیس تئاتر تهران روی صحنه می رود با حضورعوامل فیلم سینمایی «انزوا» وهنرمندان و اصحاب رسانه در باغ رستوران شاهنامه فردوسی رونمایی شد.

به گزارش سینماپرس پوستر و سایر اقلام تبلیغاتی نمایش «کابوس تلخ آدم» به کارگردانی حامد غنی و تهیه کنندگی سیدمرتضی موسوی ندوشن با حضور عوامل فیلم سینمایی «انزوا»، هنرمندان مطرح سینما و تئاتر کشور و اصحاب رسانه روز جمعه ۱۷ آذرماه در باغ رستوران شاهنامه فردوسی با مدیریت سیدمحمود موسوی نژاد صدابردار و صداگذار مطرح سینمای کشور و مصطفی حاجی یوسف رونمایی شد.

پوستر این نمایش را مرتضی علی عباس میرزایی (کارگردان)، پیمان جعفری (تهیه کننده)، لعیا عباس میرزایی (بازیگر و تدوین گر) و پیام آزادی (آهنگساز) فیلم «انزوا» با همراهی هنرمند پیشکسوت سینمای کشور همایون ارشادی رونمایی کردند.

همایون ارشادی، امیرحسین شریفی، غلامرضا آزادی، محسن شایانفر، فرحناز منافی ظاهر، جمشید شاه محمدی، نادر طریقت، زهره فکورصبور، علی برقی، زهرا سعیدی، مهدی میامی، بابک نوری، بهمن دان، احمد پورمخبر و... از جمله هنرمندان حاضر در این مراسم بودند.

لازم به ذکر است مهدی امینی خواه، امید زندگانی، وحید شیخ زاده، پونه عبیسی، فاطمه محبوب لایزال، پیمان زکی پور، امیر مسعود و... از جمله بازیگران این نمایش هستند.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به سیدمرتضی قوام الدینی نویسنده، مینا غفاری دستیار اول کارگردان و برنامه ریز، امین محمدی دستیار دوم کارگردان، آلاله رستمی عکاس، شایان شیخ زاده طراح پوسترو گرافیک، مجتبی زهراب، طراح صحنه و لباس، ریحانه عسگری منشی صحنه، علی بداوی آهنگساز و سیدرضا منتظری مدیر ارتباطات و مشاور رسانه ای و تبلیغات اشاره کرد.

«کابوس تلخ آدم» معضلات اجتماعی و سرگشتگی انسان در مقابله با وسوسه شیطان در وقوع جرایم و نقش هرکدام در شکل گیری جرم و تاثیر گذاری دنیای مجازی در بسترسازی جرایم را دنبال می کند و بخشی از این نمایش روایتگر جانفشانی های مأموران نیروی انتظامی و برخورد آن ها با اشرار و شیاطین زمینی است و همچنین به موضوع قتل های زنجیره ای کودکان که طی ماه های اخیر در صدر اخبار رسانه ها بود می پردازد.

«کابوس تلخ آدم» از ۱۰ دی ماه سال جاری به مدت ۳۰ شب در پردیس تأتر تهران روی صحنه خواهد رفت و به زودی پیش فروش بلیت های آن آغاز خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.