یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰

انتشار تصاویر ی از «مردان ایکس» +عکس

فیلم مردان ایکس

سینماپرس: کمپانی مارول اولین تصاویر از آخرین قسمت سری فیلم های "مردان ایکس" تحت عنوان "جهش یافته تازه"(X-men: The New Mutants) را منتشر نمود.

به گزارش سینماپرس؛ مردان ایکس مجموعه ای ابرقهرمانی است که تاکنون ۹ فیلم از آن تولید و پخش شده است. در روزهای پایانی سال ۲۰۱۷، نخستین تصاویر از نسخه جدید فیلم مستقل "مردان ایکس" با نام فرعی "جهش یافته تازه" توسط کمپانی مارول منتشر شد.

نکته جالب در این نسخه از فیلم مردان ایکس عدم حضور تمامی بازیگران اصلی این فیلم و حضور چهره های جدید سینمایی است. این فیلم مستقل از مردان ایکس ساخته شده است.

مردان ایکس

فیلم سینمایی "مردان ایکس (تازه ترین جهش یافته) " به کارگردانی "جاش بوون" تابستان ۲۰۱۷ فیلمبرداری خود را به پایان رسانده  و وارد مراحل پس از تولید شده است.

"جاش بوون" و "کریس کلارمونت" نگارش فیلمنامه این اثر که تازه ترین نسخه از مجموعه مردان ایکس محسوب می شود را از سال گذشته آغاز کرده اند.

مردان ایکس

انتشار این تصاویر در صورتی انجام شده که همگی در انتظار جایگزین هیو جکمن در نقش وولورین هستند. وی چند ماه پیش پس از ۱۶ سال از بازی در این نقش استعفا داد.

این فیلم داستان شخصیت جهش یافته ای را دنبال می کند که به تازگی زیر نظر اساتید ایکس از مدرسه اکساویر فارغ‌التحصیل شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.