یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳

نخستین پوستر «آپاندیس» رونمایی شد

نخستین پوستر «آپاندیس»

سینماپرس: نخستین پوستر فیلم سینمایی «آپاندیس» در آستانه اکران عمومی رونمایی شد.

به گزارش سینماپرس، نخستین پوستر فیلم سینمایی «آپاندیس» به کارگردانی حسین نمازی و تهیه کنندگی مقصود جباری  در آستانه اکران عمومی رونمایی شد. این فیلم موضوعی اجتماعی را دستمایه کار قرار داده است و در فضایی متفاوت ساخته شده است.

«آپاندیس» پیش از این در چهل و یکمین جشنواره مونترال کانادا و در بخش مسابقه اصلی این جشنواره به نمایش در آمد و جایزه بهترین فیلمنامه را برای حسین نمازی به ارمغان آورد، همچنین در جشنواره «سلامت» نیز جایزه ویژه انجمن اخلاق پزشکی را از آن خود کرد.

در «آپاندیس»، آنا نعمتی، امیرعلی دانایی، رضا اکبرپور، پردیس منوچهری، مرجان مومنی، محمدعلی کیانی، مرتضی علی عباس میرزایی، صحرا اسدالهی، سیمون سیمونیان به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم سینمایی که پخش آن بر عهده «خانه فیلم» است از ٢٢ آذر اکران خود را در سینماهای تهران و شهرستان ها آغاز خواهد کرد.

عوامل فیلم سینمایی «آپاندیس» عبارتند از نویسنده و کارگردان: حسین نمازی، تهیه‌کننده: مقصود جباری، مدیر تولید: محمدعلی کیانی، مجری طرح: مجتبی پیری، مدیر فیلمبرداری: مهدی ایل بیگی، طراح چهره پردازی: محسن ملکی، دستیار اول کارگردان: سهیل برخورداری، صدابردار: مسیح حدپور سراج، تدوین: عماد خدابخش، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی، مدیر برنامه ریزی: سعید ریاحی فر، منشی صحنه: آرزو قربانی، عکاس:حسن شجاعی، طراح صحنه و لباس: محمد محمدی، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه ای: میثم محمدی.

نظرات

  • مهتاب محسنی ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۲۲:۱۰
    1 0
    فیلم خوبی بود با بازیهای خوب به ویژه بازیگر جدید فیلم که عالیه خیلی دوستش داشتم
  • صبا شریفی ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۶:۴۷
    1 0
    به همراه دوستانم فیلمو دیدم جالب بود توصیه میکنم ببینیدآنا نعمتی خوبه بازی بازیگرای تازه کار فیلم خیلی خوبه مخصوصا بازیگر نقش رضا محشره ، ممنونم
  • سبحان ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۲:۳۳
    0 0
    فیلم خوبی بود من تازه دیدم هنوز توشوک بازی بازیگرای غیرچهره اش هستم به ویژه بازیگر نقش رضا

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.