یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

«مریم مقدس» روی آنتن شبکه افق

فیلم سینمایی «مریم مقدس»

سینماپرس: سریال «مریم مقدس» به کارگردانی شهریار بحرانی از یکشنبه ۱۹ آذر شنبه تا چهارشنبه از شبکه افق پخش می شود.

به گزارش سینماپرس، «مریم مقدس» فیلم سینمایی به کارگردانی شهریار بحرانی بود که در سال ۱۳۷۹ ساخته و با استقبال گسترده در سینماها و تلویزیون روبرو شد؛ بعدها سریالی هم با همین عنوان تدوین و از شبکه های مختلف سیما روی آنتن رفت.

در این سریال بیش از ۹۰ بازیگر به ایفای نقش پرداخته‌اند و شبنم قلی خانی در نقش مریم مادر حضرت عیسی(ع) ظاهر شد.
داستان این سریال از ۱۶ سال قبل از میلاد مسیح شروع می شود؛ زمانی که مردم منتظرند تا مسیحای موعود متولد شود، فرزند عمران دختر می‌شود و مادرش نام کودک را مریم انتخاب می‌کند و چون قبل از تولد عهد بسته که او را تا زمان بلوغ به خدمت در معبد مقدس بگمارد، به معبد می‌رود، اما تا به حال پای دختری به معبد باز نشده است.
حضرت زکریا(ع) تلاش می‌کند با تمامی مخالفت‌های روحانیان یهودی مریم در معبد بماند و کم‌کم با وجود الهامات به مریم، مردم به سوی او جلب می‌شوند. اما بعد از یک اتفاق مریم از معبد رانده می‌شود. در همان موقع با خواست خداوندی مریم (س باردار می‌شود و همین موضوع سوء ظن مردم را برمی‌انگیزد. هرود که از تولد کودک احساس ناامنی می‌کند دستور قتل نوزاد را می‌دهد، اما نوزاد به دنیا می‌آید و با صحبت کردن در گهواره همه را مبهوت می‌کند.
با اتمام سریال «کیمیا»، شاهد پخش سریال ۱۱ قسمتی «مریم مقدس» از شبکه افق خواهیم بود.
نخستین قسمت این سریال یکشنبه شب ۱۹ آذرماه ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن می رود و سایر قسمت ها نیز در همین ساعت به جز پنجشنبه ها و جمعه ها پخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.