دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷

آغاز نگارش «مایه گوزل»

 فیلم سینمایی ماهور

سینماپرس: تهیه کننده سینما از نگارش یک فیلمنامه جدید با عنوان «مایه گوزل» و مراحل آخر تصویربرداری فیلم «ماهور» خبر داد.

به گزارش سینماپرس، اصغر پورهاجریان، تهیه کننده سینما و تلویزیون درباره فعالیت ها و کارهای در دست اجرای خود گفت: «به عنوان تهیه کننده در فیلم سینمایی «ماهور» به نویسندگی و کارگردانی مجید نیامراد حضور دارم. فیلمی که پس از پایان فیلمبرداری بخش های مربوط به کشور اکراین، در حال حاضر روزهای پایانی فیلمبرداری خود را در تهران پشت سر می گذارد و براساس برنامه ریزی های انجام گرفته ظرف ۱۰ روز آینده به پایان می رسد».


وی افزود: «بعید می دانم که این فیلم به جشنواره فیلم فجر برسد، اما با این حال تلاش می کنیم تا فیلم برای حضور در بخش بین الملل جشنواره فجر که اردیبهشت سال آینده برگزار می شود آماده نمایش شود».


پورهاجریان درباره داستان و گروه بازیگران «ماهور» نیز گفت: این فیلم قطعه ایست در دستگاه ماهور برای ماهور. همایون ارشادی، گوهر خیراندیش، لاله اسکندری، روزبه حصاری، سوگل خلیق، مارال فرجاد و کاوه سماک باشی بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند. از میان عوامل پشت دوربین نیز شهریار اسدی به عنوان مدیر فیلمبرداری، بهزاد عبدی آهنگساز، محمود سماک باشی صدابردار، کاوه ایمانی تدوین، بابک هادی پور مدیر تولید بخش های مربوط به ایران و رامین قادریان به عنوان مدیر تولید بخش های مربوط به کشور اوکراین در فیلم حضور دارند.


این تهیه کننده در پایان درباره دیگر فعالیت های خود نیز گفت: «این روزها همراه با بابک محمدی مشغول کار روی فیلمنامه ای با نام «مایه گوزل» هستیم و قصد داریم پس از پایان تولید «ماهور» برای پروانه ساخت آن اقدام کنیم. داستان این فیلم به طور کامل در ترکمن صحرا می گذرد و یک ملودرام عاشقانه است. این فیلم به جشنی با نام «آق آش» می پردازد که قدمت آن به تاریخ اسلام برمی گردد. در واقع در این جشن افرادی که به سن مبعوث شدن حضرت رسول(ص) می رسند برایشان جشنی باشکوه برگزار می شود».

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.