دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶

هدیه شهید مدافع حرم برای فیلمسازان جشنواره مردمی عمار

ما تا آخر ایستاده ایم

خبرگزاری مهر: همسر شهید مدافع حرم سرهنگ دوم مرتضی زرهرن، قرآن شخصی این شهید را برای اهدا به فیلمسازان در اختیار دبیرخانه هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار قرار داد.

زهرا رمضان پور، همسر شهید مدافع حرم مرتضی زرهرن گفت: در دنیای امروز هرکدام از فیلمسازان جشنواره عمار و بچه های ارزشی، رزمنده ای در حال نبرد برای کشور محسوب می شوند که اگر غفلت کنند و بصیرت نداشته باشند همانند دست دشمن برای کشور عمل می کنند.

وی تاکید کرد: فیلمسازان با بصیرتی که از ارزش های اسلام و انقلاب دفاع می کنند این لیاقت را دارند که مورد حمایت و پشتیبانی همه مردم قرار گیرند. بخصوص بچه های عمار که دغدغه آنها حمایت از اسلام، ولایت فقیه و مقابله با چالش های پدید آمده در کشور توسط دشمنان انقلاب از جمله اسرائیل است.

رمضان پور توضیح داد: آشنایی من با جشنواره مردمی فیلم عمار به چند سال قبل برمی گردد که از طریق تیزرهای تلویزیونی در جریان برگزاری این رویداد فرهنگی و هنری قرار گرفتم، برگزاری این جشنواره را اقدامی ارزشمند می‌دانم، زیرا چالش های کشور را با خط ولایت فقیه پیگیری می کند.

این همسر شهید ادامه داد: این آشنایی من با جشنواره عمار تا زمان شهادت همسرم ادامه داشت، بعد از این زمان بود که علاقمند شدم به عنوان همسر شهید در مسیر همکاری و حمایت از برگزاری این جشنواره فعالیت کنم.

وی تاکید کرد: هدایایی که برای دبیرخانه جشنواره عمار ارسال کردم، قرآن همسر شهیدم و پرچمی با نقش «ما تا آخر ایستاده‌ایم» بود و ایمان دارم تمامی اهداف شهدا در همین یک جمله «ما تا آخر ایستاده‌ایم» خلاصه شده است.

رمضان پور در پایان گفت: شهید مرتضی زرهرن با درجه سرهنگی از تیپ نوهد به صورت داوطلب به سوریه اعزام شد و در درگیری با گروه تکفیری داعش به شهادت رسید.

علاقمندان می‌توانند هدایای مردمی خود را برای اهدا به فیلمسازان به دبیرخانه جشنواره عمار ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.