دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷

«حضور مخفی یک بیگانه» در ایستگاه پایانی

فیلم کوتاه حضور مخفی یک بیگانه-دلاوری-کیان افشار

سینماپرس: فیلمبرداری فیلم کوتاه «حضور مخفی یک بیگانه» به کارگردانی الهام اطیابی به زودی آماده نمایش می‌شود.

به گزارش سینماپرس؛ فیلم کوتاه «حضور مخفی یک بیگانه» به کارگردانی الهام اطیابی و تهیه‌کنندگی مرتضی غفوری آماده نمایش می‌شود.

این فیلم درامی اجتماعی است که اواخر خردادماه فیلمبرداری آن با مدیریت مرتضی غفوری به پایان رسید و هم اکنون مراحل فنی فیلم روزهای پایانی خود را سپری می‌کند. همچنین ستار اورکی ساخت موسیقی «حضور مخفی یک بیگانه» را بر عهده دارد.

امیررضا دلاوری و بهاره کیان افشار دو بازیگر اصلی این فیلم هستند که برای نمایش در جشنواره‌های داخلی و بین المللی آماده می‌شود.

در خلاصه داستان «حضور مخفی یک بیگانه» آمده است: وقتی عاشق همسرت باشی و بفهمی غریبه‌ای به خونه میاد و میره یا خودتو می‌کشی یا غریبه رو ...

از نکات قابل توجه در این فیلم کوتاه حضور عوامل حرفه ای سینما در پشت و جلوی دوربین است و مرتضی غفوری مدیر فیلمبرداری سینمای ایران علاوه بر مدیریت فیلمبرداری، تهیه کنندگی «حضور مخفی یک بیگانه» را نیز بر عهده دارد.

عوامل این فیلم عبارتند از:

کارگردان: الهام اطیابی، تهیه کننده و مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، نویسنده: حمید زرگرنژاد، مدیر تولید: حسن حیدرزاده، منشی صحنه : سعیده دلیریان، صدابردار: بابک اردلان، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، صداگذار: حسین ابوالصدق، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: ایمان توکلی، دستیار اول فیلمبردار: جلال عالی فکر، تدوین: آرش تیمورنژاد، طراح صحنه: مسعود اوسطی، موسیقی: ستار اورکی. عکاس:‌ علی نیک رفتار.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.