سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

«تولد ماه» این بار برای کیومرث پوراحمد

کیومرث پوراحمد

سینماپرس: برنامه «تولد ماه» که به هنرمندان بالای ۶۰ سال می پردازد، در جلسه آتی خود به زادروز «کیومرث پوراحمد»، کارگردان آثار شناخته شده ای چون «قصه های مجید» اختصاص دارد.

به گزارش سینماپرس، نشست بیست و هشتم برنامه «تولد ماه» با اجرای امید محمدنژاد در موزه امام علی (علیه السلام) برگزار می شود. این برنامه به هنرمندانی که جزو مفاخر و چهره های ماندگار دارای آثار هنری و خانواده پایدار هستند، می پردازد.

تاکنون برای هنرمندانی چون ابراهیم حقیقی، قباد شیوا، جلیل رسولی، نصراله افجه ای، غلامحسین امیرخانی، فخرالدین فخرالدینی، پرویز پورحسینی، لوریس چکناواریان، علی نصیریان، داود فتحعلی بیگی، داریوش ارجمند، امین تارخ، هوشنگ مرادی کرمانی، غلامرضا نامی، ایرج راد، اکبر عالمی، حسین محجوبی، مهرانه مهین ترابی و گوهر خیراندیش در قالب این مراسم جشن تولد گرفته شده و هنرمندان به این بهانه دور هم جمع شده اند.

برنامه این ماه «تولد ماه» به مناسبت زادروز کیومرث پوراحمد هنرمند اصفهانی برگزار می شود که متولد ۲۵ آذر سال ۱۳۲۸ است و امسال ۶۸ ساله می شود.

در کارنامه این کارگردان پیشکسوت که زنده یاد پروین دخت یزدانیان مادر او در نقش بی بی در «قصه های مجید» ظاهر شده بود، علاوه بر این سریال ماندگار و دوست داشتنی، آثار متعدد سینمایی و تلویزیونی از جمله «کفشهایم کو»، «۵۰ قدم آخر»، «اتوبوس شب»، «شب یلدا»، «خواهران غریب»، «به خاطر هانیه» و… به ثبت رسیده است.

«تولد ماه» با حضور کیومرث پوراحمد و دیگر هنرمندان عرصه سینما و تلویزیون به همت معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران شنبه ۲۵ آذر ساعت ۱۷ در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) واقع در خیابان ولیعصر، روبروی بزرگراه نیایش، بلوار اسفندیار، پلاک ۳۵ برگزار می شود و حضور علاقمندان در این برنامه آزاد و رایگان است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.