سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

واکنش برادران وارنر به شکست تجاری «لیگ عدالت»

کمپانی DC Films

سینماپرس: شرکت برادران وارنر با توجه به شکست فیلم سینمایی لیگ عدالت، تصمیم گرفته با ایجاد تغییراتی در استودیو دی.سی فیلم، این استودیو را به زمان اوج گذشته برگرداند.

به گزارش سینماپرس، فیلم لیگ عدالت(Justice League) برای کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) به مثابه یک شکست است. این اثر سینمایی که در رقابت با مجموعه انتقام جویان(The Avengers) ساخته شده بود، نتوانست انتظارات کمپانی را برآورده سازد. به همین دلیل کمپانی برادران وارنر در حال ایجاد تغییرات اجرایی است تا (DCEU  (DC Extended Universe را سر پا نگه داشته و به دوران اوج خود بازگرداند.

Jon Berg که در کنار Geoff Johns در زمان شکست های فیلم سینمایی ”  Batman v Superman“(بتمن علیه سوپرمن) برای اداره کمپانی DC Films  انتخاب شده بود، از مقام خود کنار رفته و با Roy Lee در تولید فیلم ها همکاری خواهد کرد. بنا بر مجله خبری Variety،  مدیر بخش نوآوری یعنی Johns به کار خود به عنوان ادامه داده و به احتمال زیاد ارتقاء پیدا کرده و نقش او بیشتر نظارتی خواهد شد.

یکی از روسای کمپانی برادران وارنر گفته است که استودیوی DC Films  باید دچار تغییرات اساسی شود و به جای جدا بودن باید به داخل ساختمان کمپانی آورده شود ، همانطور که کمپانی های سونی (Sony) و فاکس (Fox) عمل می کنند.

همچنان در استودیوی DC Films  اخبار داغی در مورد فیلم سینمایی ” Aquaman“ به کارگردانی James Wan به گوش می رسد که قرار است در ماه نوامبر سال آینده منتشر شود . همچنین استودیو در حال پیدا کردن کارگردان مناسب برای فیلم سینمایی ” Flashpoint“ می باشد. باید ببینیم که این استودیو چگونه می تواند در سال جدید بر این شکست های اخیر غلبه کند و به دوران اوج خود بازگردد.

DC Films

DC Films

DC Films

DC Films

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.