چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

«دختر…پدر…دختر» در گروه هنر و تجربه اکران می شود

فیلم سینمایی دختر…پدر…دختر

سینماپرس: اکران فیلم «دختر…پدر…دختر» ساخته پناه‌برخدا رضایی از دوشنبه هفته آینده، در گروه هنر و تجربه آغاز می شود.

به گزارش سینماپرس، این فیلم سینمایی که کارگردانی و تهیه کنندگی آن را پناه بر خدا رضایی انجام داده است، داستان زندگی سه خواهر را به تصویر می کشد؛ خواهرانی که در طبیعتی بکر زندگی کرده و یکی مسلول، یکی مجنون، یکی دلداده، است.

این فیلم تاکنون در جشنواره مختلف به نمایش درآمده و واکنش مثبت منتقدان منتقدین ورایتی، هالیوود ریپورتر و اسکرین دیلی را بدنبال داشته است.

پناه برخدا رضایی فارغ التحصیل رشته هنر، با گرایش کارگردانی سینما از دانشگاه سوره تهران است و تهیه کنندگی و کار گردانی ۴ فیلم سینمایی، ٢ تله فیلم، ۵٧ فیلم مستند و ١٨ فیلم داستانی کوتاه و تجربی را در کارنامه خود دارد و تاکنون بیش از ۱۳۰ جایزه ملی و بین المللی در جشنواره های مختلف را بدست آورده است.

فیلم های سینمایی همچون «گهواره ای برای مادر»، «دختر…مادر…دختر» و«چراغی در مه» از جمله آثار وی است

اکران فیلم «دختر…پدر…دختر» از ۲۷ آذر ماه در گروه هنر و تجربه آغاز می شود و مراسم آیین دیدار و افتتاحیه فیلم نیز دوم دی ماه ساعت ۳۲۰ در موزه سینما برگزار می شود.

عوامل فیلم سینمایی «دختر…پدر…دختر» عبارتند از: نویسنده، تهیه کننده و کار گردان: پناه برخدا رضایی، مدیر فیلمبرداری: محمدرسولی، صدابردار: امیرعلی اعلایی، طراح صحنه و لباس : لیلی بک محمدی، تدوین : قاسم خدابنده لو، طراحی و ترکیب صدا : حسین قورچیان، موسیقی : امید رئیس دانا، تصحیح رنگ و نور: عماد خدابخش، طراح پوستر : بهزاد خورشیدی، مدیرتولید : فرشید آذری، دستیار کارگردان و برنامه ریز: کیانوش الطافی، مشاور رسانه ای: علی زادمهر.

بازیگران : رایا نصیری، رضا احمدنیا، جمیله رحیمی، خدیجه رحیمی، حسین رحیمی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.