چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

اختصاص نکوداشت جشنواره تئاتر شهر به داریوش مؤدبیان

داریوش مودبیان در مراسم افتتاحیه سی ‌و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر

سینماپرس: نکوداشت این دوره از جشنواره تئاتر شهر به داریوش مؤدبیان، پیشکسوت عرصه های تئاتر، سینما و تلویزیون اختصاص پیدا کرده است.

به گزارش سینماپرس، ادوار گذشته جشنواره تئاتر شهر نیز هر یک به نام یکی از پیشکسوتان و مفاخر حوزه تئاتر مزین شده بودند. بنا بر تصمیم شورای سیاست گزاری جشنواره مقرر شد نکوداشت دوره ششم با نام و گرامیداشت حضور استاد داریوش مؤدبیان به‌پاس سال‌ها تلاش موثر و سازنده در زمینه گسترش هنر و بخصوص هنرهای نمایشی به این هنرمند اختصاص یابد.


داریوش مؤدبیان متولد ۱۳۲۹ در تهران و یکی از هنرمندان تئاتر، سینماو تلویزیون است که در رشته های بازیگری سینما و تئاتر، کارگردانی، فیلمنامه‌نویسی و ترجمه و تدریس فعالیت دارد.
جشنواره تئاتر شهر در پنج دوره گذشته خود نکوداشت هنرمندانی همچون علی نصیریان، داوود رشیدی، مریم معترف، اکبرزنجان پور و محمود استاد محمد همراه شده و ششمین دوره خود را با ادای احترام به داریوش مؤدبیان برگزار می کند.
این جشنواره با دبیری شهرام کرمی به عنوان اصلی ترین رویداد تئاتر شهرداری تهران و از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در پردیس تئاتر تهران و فرهنگسرای خاوران برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.