جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

آمار گیشه در هفته ای که گذشت+جدول

فیلم سینمایی آینه بغل

سینماپرس: فیلم سینمایی «آینه بغل» به کارگردانی منوچهر هادی مورد توجه مخاطبان قرار گرفته و در هفته اول به فروش ۲ میلیارد رسید.

به گزارش سینماپرس، همان‌طور که انتظار می‌رفت فیلم کمدی «آینه بغل» باعث رونق سینماها شد.   این فیلم تنها در ۳ روز به باشگاه میلیاردی‌ها پیوست و در جدول فروش هفتگی رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

فیلم «آینه بغل» دراولین هفته در صدر جدول فروش هفتگی قرار گرفت و با فروش ۱ میلیاردو ۷۹۷ میلیون و ۲۴۳ هزار تومان در هفته بالاترین رقم فروش را به خود اختصاص داد. فیلم در کل براساس سیستم مکانیزه به فروش ۱ میلیارد و ۹۵۷ میلیون و ۲۸۷ هزار تومان رسید.

فیلم «خالتور» در هفته ششم نمایش به فروش هفتگی کمتر از ۱ میلیارد رسید و در هفته به رقم ۹۲۹ میلیون و ۵۳۱ هزار تومان به رتبه دوم جدول رسید و در کل به فروش ۵ میلیارد و ۳۷ میلیون و ۳۰۴ هزار تومان رسید.

فیلم «ثبت با سند برابر است» در هفته سوم به فروش ۵۷۵ میلیون و ۱۵۹ هزار تومان رسید و به رتبه سوم جدول هفتگی نمایش رسید. این فیلم در کل به فروش ۱ میلیارد و ۸۶۴ میلیون و ۹۴۷ هزار تومان رسید.  

فیلم «قاتل اهلی» با فروش هفتگی ۴۱۴ میلیون و ۴۲۵ هزار تومان در رتبه چهارم فیلم قرارگرفت و به فروش کل ۱ میلیارد و ۵۲۲ میلیون و ۸۷۴ هزار تومان رسید.  

فیلم «آذر» در هفته دوم نمایش با فروش ۱۹۶ میلیون و ۱۴۸ هزار تومان در هفته در رتبه پنجم جدول قرار گرفت. این فیلم به فروش ۳۸۵ میلیون و ۴۶۹ هزار تومان رسید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.