شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶

هدیه ۱ میلیون دلاری جورج کلونی به دوستانش

جورج کلونی

سینماپرس: به تازگی یکی از دوستان" جورج کلونی" عنوان کرده که وی چند سال قبل برای قدرانی از دوستانش و کمک های آنها، هدیه ای ۱ میلیون دلاری به هر یک از ایشان اهدا کرده است.

به گزارش سینماپرس، یکی از دوستان قدیمی "جورج کلونی" با نام "رانده گیربر" در برنامه هدلاینر شبکه MSNBC گفت که کلونی این مبلغ را در سال ۲۰۱۳ به عنوان یک هدیه غافلگیر کننده به دوستانش داده است.

او گفته‌های بازیگر سرشناس را اینطور بازگو می‌کند:برای من واقعا مهم این است که الان که همه در کنار هم هستیم بتوانم خوبی‌های شما را جبران کنم.

رانده که درزمینه‌ تجارت سرگرمی و تفریح، فعال است در این مصاحبه می‌گوید: یک گروه هستیم که اسمش را پسرها گذاشتیم. یکبارجورج به من و گروه پسرها گفت که روز ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۳ را به یاد داشته باشید، برای شام بیایید خانه ما.

او تعریف می‌کند که وقتی به خانه جورج رفته‌اند، روی میز جلوی صندلی هر کدام یک کیف گذاشته شده بود.

جورج به ما گفت که گوش کنید، می‌خوام همتون بدونید که چقدر برای من ارزش دارید و چقدر در زندگی من مهم بودید. من به لس‌آنجلس آمدم، روی مبل خانه شما خوابیدم. در زندگی خیلی خوشبخت بودم که شما را داشتم و بدون شما قطعا نمی‌تونستم امروز به اینجا برسم.

رانده می‌گوید: وقتی کیف‌ها را باز کردیم هر کدام حاوی یک میلیون دلار پول نقد به شکل اسکناس‌های ۲۰ دلاری بود. به هر کدام از ما ۱۴ نفر یک میلیون دلار داد. به تک تک ما. همه مون شوکه شده بودیم.

جورج به ما گفت: می‌دونم که همه ما دوران سختی را پشت سر گذاشتیم، بعضی از شما هنوز هم شرایط سختی دارید. اما نباید نگران آینده بچه هاتون و پرداخت وام خانه هاتون باشید.

به گفته رانده، جورج کلونی به آنها گفته که علاوه بر این پول، مالیات یک سال آنها را هم پرداخت کرده است.

رانده توضیح می‌دهد:یکی از ما پسرها در یک بار در فرودگاه تگزاس کار می‌کرد، با درآمدش باید خانواده‌اش را اداره می‌کرد و هر روز با دوچرخه سر کار میرفت. منظور اینه که ما اینجور آدم‌هایی بودیم که از جورج حمایت کردیم و حالا جورج جبران کرده است.

رانده می‌گوید قصد داشته که این هدیه را رد کند اما جورج قبول نکرد.

بر اساس فهرست افراد ثروتمند مجله ساندی تایمز میزان ثروت جورج کلونی و همسرش امل در سال ۲۰۱۵ حدود ۱۶۴ میلیون و پانصد هزار دلار بوده است. احتمالا میزان ثروت آنها تا امروز بسیار بیشتر شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.