یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

ترامپ بزرگترین پینوکیوی سال ۲۰۱۷ شد!

ترامپ بزرگترین پینوکیوی سال ۲۰۱۷

خبرگزاری صدا و سیما: این نشریه آمریکایی در مطلبی با عنوان بزرگترین پینوکیوهای (دروغگوها) سال ۲۰۱۷ نوشت این سال پر از اظهارات اشتباه و دروغ دونالد ترامپ بود.

پایگاه اینترنتی نشریه واشنگتن پست نوشت: اکنون زمان آن رسیده تا بزرگترین دروغگوی سال را مشخص کنیم. معمولا این کار سختی نیست اما در دوران ترامپ هیچ کاری آسان نیست. در تاریخ سیاسی اخیر آمریکا رئیس جمهوری که تا این اندازه اغراق کند وجود نداشته است. او نه فقط دائما ادعاهای دروغین مطرح می کند بلکه آنها را حتی زمانی که ثابت می شود اشتباه است، تکرار هم می کند.

ترامپ همیشه بدون توجه به اینکه مدرک چندانی برای ادعایش ندارد اصرار دارد که حق با اوست. در واقع او وقتی می بیند به چالش کشیده شده است بر این اظهارات تأکید می کند. در عین حال تغییرات ناگهانی و مکرر رئیس جمهور در سیاست با بی ثباتی در اظهارات گذشته اش همراه است. او درباره نرخ بیکاری که در دوران مبارزات انتخاباتی اش ادعا می کرد غیرواقعی است و عدد واقعی آن ۴۲ درصد بوده، اکنون گفته می شود پایین ترین میزان در ۱۷ سال گذشته است.

بر اساس آخرین به‌روز رسانی در مدت ۲۹۸ روز ریاست جمهوری، تعداد اظهارات اشتباه یا دروغ رئیس جمهور ۱۶۲۸ مورد بوده است. افرادی که رئیس جمهور را احاطه کرده اند دائما یا واقعیت ها را به گونه ای دیگر نشان می دهند یا آنها را نادیده می گیرند. البته دموکراتها هم اظهارات اشتباهی داشته اند اما اکنون قدرت دست آنها نیست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.