یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲

پیوستن دهکردی و زینتی به بازیگران سریال «مرد»

سریال مرد

سینماپرس: در مجموعه تلویزیونی «مرد»، پیام دهکردی نقش یک جانباز و ساقی زینتی، نقش همسر وی را ایفاء خواهند کرد.

به گزارش سینماپرس، مجموعه تلویزیونی «مرد» به تهیه کنندگی سید مصطفی موسوی و کارگردانی فریدون حسن پور ساخته می شود و مرحله فیلمبرداری آن در دیلمان در حال انجام است و تا دو ماه دیگر ادامه پیدا می کند. به تازگی پیام دهکردی و ساقی زینتی به جمع بازیگران سریال پیوسته و مقابل دوربین هستند. دهکردی در این سریال نقش یک جانباز به نام احمدعلی را بازی می کند و زینتی هم نقش همسر وی را بازی می کند.
در کنار این دو پژمان بازغی، نگین معتضدی و ارمیا قاسمی هم مقابل دوربین هستند.
به گفته یکی از عوامل این سریال، سرما و مشکلاتی از این دست مثل قطعی برق، ریتم تولید را کند کرده است. با این حال تا دو ماه دیگر تصویربرداری در این شهر ادامه دارد.
سریال «مرد» جدیدترین ساخته فریدون حسن پور است که در ۳۵ قسمت برای شبکه دو ساخته می شود. در خلاصه داستان این سریال آمده است: یک معلم جوان به ناچار باید به مدت یک سال در دبیرستان دورافتاده کوهستانی روزگار بگذراند. دوستی او با پزشکی که در آن منطقه به تنهایی زندگی می کند، داستان قصه «مرد» را شکل می دهد.
ارتفاعات دیلمان، رشت و تهران لوکیشن های اصلی این مجموعه هستند. تصویربرداری سریال تا پایان سال به طول می انجامد و در انتها گروه به تهران می آید.
عوامل اصلی این مجموعه عبارت است از: نویسنده و کارگردان: فریدون حسن پور، تهیه کننده: سید مصطفی موسوی، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: مهدی بوستان پرور، مدیر تولید: علی خلیلی، مدیر تصویربرداری: سیروس کفاش، مدیر صدابرداری: حسین نقوی، منشی صحنه: مهشید مرندی کهن، تدوین: احسان جعفری، طراح گریم: علی بهرامی فر، طراح بدلکاری: علیرضا فتحی، جلوه های ویژه بصری: فرشاد والایی، جلوه های میدانی: حمید رسولیان، عکاس: محمدرضا اصفهانی، تدارکات: کامبیز اینانلو.
بازیگران: پژمان بازغی، مهران غفوریان، پیام دهکردی، مهران رجبی، سیروس گرجستانی، ترلان پروانه، نگین معتضدی، امیر نوری، مجید پتکی، کریم قربانی، نسرین بابایی، مهدی بوستان پرور، مهشید مرندی کهن، امیر سهیلی، سیاوش گرجستانی، رسول حق دوست، جابر وثوق، فریده دریامج، آزیتا ترکاشوند، مهرانه به نهاد، بهمن صادق حسنی، مسعود بدر طالعی، سید رسول برسان. با معرفی: ارمیا قاسمی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.