یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹

سالار عقیلی، خواننده تیتراژ «محکومین» شد

مجموعه تلویزیونی «محکومین»

سینماپرس: فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی «محکومین» که در دو اپیزود جداگانه ساخته می شود، اواسط هفته جاری تکمیل خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، این مجموعه تلویزیونی با یک تهیه کننده و دو کارگردان ساخته می شود. این هفته ضبط اپیزودی که سید جمال سید حاتمی کارگردانی آن را انجام می دهد، به پایان می رسد. بهروز مفید تهیه کننده با اعلام این خبر افزود: سالار عقیلی تیتراژ سریال را می خواند و مسعود سخاوت دوست نیز در حال ساخت موسیقی سریال است. این در حالی است که روز دوشنبه تصویربرداری به پایان می رسد و مراحل فنی و تدوین پی گیری می شود.


وی همچنین ادامه داد: این روزهای آخر گروه در خیابان های تهران مشغول ضبط سکانس های خارجی و خیابانی و عبوری هستند. پیش از این هم گروه دوم به کارگردانی حسین قناعت تصویربرداری اپیزودهای خود را به پایان رسانده بود. قناعت ۱۱ اپیزود از این مجموعه را ساخته است.


وی درباره استقبال مخاطبان از سریال «محکومین» بیان کرد: به موضوع جدیدی در این سریال پرداخته شده است، مجازات جایگزین موضوع تازه ای است و در هر قسمت تلاش شده که به یک مسئله اجتماعی بپردازیم و یک سری الگوهای رفتاری در آن نشان داده شود. در مجموع امیدواریم نگرش جدیدی در مخاطبان ایجاد کنیم تا این سریال در محتوا مورد استقبال قرار گیرد و در فضای تصویری کار هم هر دو گروه تولید تلاش کرده اند که اتفاق خوبی بیفتد، ولی کار از کارهای کلیشه ای که در فضای خانواده و تکراری تولید می شود دور است.
گفتنی است، «محکومین» ۳۰ قسمت و هر قسمت یک اپیزود است یعنی ۳۰ تله فیلم که هربار به یک موضوع می پردازد و دو گروه کارگردانی دارد که کارگردان گروه اول سیدجمال سید حاتمی و کارگردان گروه دوم بر عهده حسین قناعت است. برای این که «محکومین» زودتر به پخش برسد از دو گروه استفاده شد و هر دو گروه هم همزمان کار را پیش می برند. دو گروه کارگردانی و دو گروه تدوین در کنار هم تولید سریال را انجام می دهند.


سپیده خداوردی، پژمان بازغی، سیروس گرجستانی، ساقی زینتی، آتش تقی پور، مریم کاویانی، نیما شاهرخ شاهی، کامران تفتی، نگین معتضدی، بهرام ابراهیمی، حسین محجوب، مریم سعادت و شبنم قلی خانی. سوگل خلیق، رحیم نوروزی، لیلا زارع و مهدی صباغی و ملیکا شریفی نیا از بازیگران این مجموعه هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.