یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵

«پُست» پالم اسپرینگز را افتتاح می کند

فیلم پُست

سینماپرس: آخرین اثر «استیون اسپیلبرگ» با عنوان «پُِست» جهت نمایش برای افتتاحیه رویداد سینمایی پالم اسپرینگز ۲۹ برگزیده شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، از جمله بازیگرانی که در فیلم سینمایی «پست» ایفای نقش داشته اند، می توان به «تام هنکس» و «مریل استریپ» اشاره کرد. این فیلم روز ۴ ژانویه(۱۴ دی ماه) در شب افتتاحیه دوره بیست و نهم جشنواره جهانی فیلم پالم اسپرینگز در کشور امریکا نمایش داده می شود.

«پُست» که در جوایز سالانه هیئت ملی نقد آمریکا، جایزه بهترین فیلم و بازیگر مرد و زن سال را به خود اختصاص داده از تاریخ ۲۲ دسامبر به صورت محدود و از تاریخ ۱۲ ژانویه به صورت گسترده در سینماهای آمریکا و بین‌المللی اکران می‌شود.

این فیلم روایتگر داستان واقعی «بن بردلی» دبیر نشریه واشنگتن پُست با بازی «تام هنکس» و یک ناشر به نام «کترین گراهام» با نقش ‌آفرینی «مریل استریپ» است که دولت آمریکا را به سبب گزارش دادن مجموعه‌ای از اسناد بحث برانگیز در سال ۱۹۷۱ به چالش کشیدند.

«استیون اسپلبرگ» کارگردان سرشناس سینمای جهان که آخرین‌بار با فیلم «لینکلن» با بازی «دنیل دی لوئیس» در سال ۲۰۱۲ توانست نامزد جایزه اسکار شود، پیش از این در سال ۱۹۹۳ با فیلم «فهرست شیندلر» و در سال ۱۹۹۸ با فیلم «نجات سرباز رایان» دو جایزه اسکار بهترین فیلم و یک اسکار کارگردانی را از آن خود کرده است.

بیست‌ونهمین جشنواره فیلم پالم اسپرینگز امسال از تاریخ ۴ تا ۱۴ ژانویه به نمایش ۱۸۰ فیلم از ۷۷ کشور جهان می‌پردازد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.