پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

پذیرش ۳۴۱ فیلم جهت رقابت در اسکار ۲۰۱۸

اسکار2018

سینماپرس: در روزهای پایانی سال ۲۰۱۷، آکادمی علوم و هنرهای سینمایی عناوین فیلم های پذیرفته شده توسط این مجموعه که واجد شرایط مدنظر آن برای رقابت در بخش بهترین فیلم اسکار ۲۰۱۸ هستند را منتشر نمود.

به گزارش سینماپرس، آکادمی علوم و هنرهای فیلمسازی آمریکا که هر ساله به صورت سنتی بانی مراسم اسکار است امروز اعلام کرد که ۳۴۱ اثر می‌توانند طبق قوانین این نهاد در رقابت بر سر اسکار بهترین فیلم حضور داشته باشند. طبق قوانین آکادمی آثاری که می خواهند در بخش بهترین فیلم اسکار به رقابت بپردازند باید تا پایان نیمه شب روز ۳۱ دسامبر به صورت تجاری اکران شوند و هفت روز پیاپی بر پرده سینما باقی بمانند. این فیلم ها باید زمانی بیشتر از ۴۰ دقیقه داشته باشند و باید به صورت ۳۵ میلی متری، ۷۰ میلی متری یا دیجیتالی نمایش داده شوند. بدیهی است فیلم هایی که از این قوانین پیروی نکنند نمی توانند در رقابت اسکار حاضر باشند.

از آنجایی که هنوز به روز ۳۱ دسامبر نرسیده ایم فهرست ۳۴۱ فیلمه آکادمی هنوز قطعی نیست بلکه همه فیلم هایی که پتانسیل پیروی از این قوانین را دارند در آن گنجانده شده و به محض این که فیلمی نتواند ۷ روز پیاپی روی پرده برود، در پایان هفته اول ژانویه ۲۰۱۸ از این فهرست کنار خواهد رفت. پیش بینی می شود رقابت اصلی بهترین فیلم امسال بین فیلم های «دانکرک» ساخته کریستوفر نولان، «شکل آب» ساخته گیرمو دل تورو، «پست» ساخته استیون اسپیلبرگ، «سه بیلبورد خارج از ایبینگ، میسوری» ساخته مارتین مک دونا و «Lady Bird» به کارگردانی گرتا گرویگ باشد.

نامزد های نودمین دوره مراسم اسکار روز ۲۳ ژانویه رسما اعلام می شوند و در نهایت در مراسمی که به میزبانی جیمی کیمل در سالن دالبی تیاتر مرکز هالیوود و هایلند برگزار می گردد روز ۴ مارچ برندگان این دوره از اسکار رسما اعلام خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.