جمعه ۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

آمار فروش هفتگی فیلم‌ها+جدول

سالن سینما

سینماپرس: با توجه به جدول فروش هفتگی، فیلم‌های کمدی هچنان با اقبال خوبی مواجه می شوند.

به گزارش سینماپرس، فیلم های کمدی همچنان صدر نشین جدول فروش هفتگی هستند. فیلم «آینه بغل» با اقبال بهتری مواجه شد و با فروش هفتگی ۲ میلیارد و ۲۴۷ میلیون و ۶۱۶ هزار تومان در رتبه اول جدول قرار گرفت و فروش کل فیلم در هفته دوم نمایش به رقم ۴ میلیاردو ۳۴۶ میلیون و ۸۵۲ هزار تومان رسید.  

فیلم سینمایی «خالتور» با اختلاف فاحشی در رتبه دوم جدول هفتگی قرار گرفته است این فیلم حدود یک چهارم فروش هفتگی «آینه بغل» را به نام خود ثبت کرد و با رقم ۵۵۴ میلیون و ۶۶۳ هزار تومان در رتبه دول جدول فروش قرار گرفت و فروش کل فیلم به رقم ۵ میلیارد و ۶۱۹ میلیون و ۸۲۳ هزار تومان رسید.  

فیلم سینمایی «ثبت با سند برابر است» با فروش هفتگی ۳۷۲ میلیون و ۲۵۱ هزار تومان در رتبه سوم جدول قرار گرفت و فروش کل فیلم به رقم ۲ میلیارد و ۲۵۹ میلیون و ۴۷ هزار تومان رسید.  

فیلم سینمایی «قاتل اهلی» با فروش ۲۶۹ میلیون و ۵۲۹ هزار تومان در رتبه چهارم جدول فروش قرار گرفت و کل فروش فیلم در هفته چهارم به رقم ۱ میلیاردو ۷۸۹ میلیون و ۴۶۵ هزار تومان رسید.  

فیلم سینمایی «آذر» با فروش ۱۴۱ میلیون و ۶۷ هزار تومان در رتبه پنجم جدول قرار گرفت و فروش کل فیلم به رقم ۵۲۵ میلیون و ۵۵۸ هزار تومان رسید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.