جمعه ۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵

شورای مدیران سیما میزبان یک چهره‌ جوان

محمد سرشار

سینماپرس: مدیر شبکه پویا درخصوص انتصاب دکتر مسعود معینی‌پور، پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

به گزارش سینماپرس، محمد سرشار (مدیر شبکه پویا) در اینستاگرامش نوشت:

دو سال و نیم پیش ـ که تازه به صدا و سیما رفته بودم ـ نگاهها تعجب‌آمیز رویم زیاد بود. انتصاب یک غیرصداوسیمایی به عنوان مدیر یک شبکه تلویزیونی، امر خارق‌العاده‌ای بود و مقاومتهای زیادی در برابرش وجود داشت. آنچنان که در راه‌اندازی شبکه افق هم سازمان تسلیم نشده بود و تنها یکی از نیروهای رسمی خودش را به عنوان مدیر شبکه پذیرفته بود. اما ماجرا یک جنبه بدتر هم داشت: این غریبه دهه شصتی هم بود!

یادم هست در حاشیه یکی از جلسات، بین مدیران صدا و سیما، گمانه‌زنی‌هایی درباره انتصاب یک مدیر جدید در جریان بود. من هم کنارشان بودم. یکی گفت: بعید است فلانی منصوب شود چون «صغر سن» دارد!
کنجکاوانه پرسیدم: مگر متولد چه سالی است؟

و پاسخ شنیدم که ۵۹ ایست!

حالا بعد از دو سال و نیم، سازمان صدا و سیما درها را گشوده و پذیرفته با قلمه زدن نیروهای جوان و جدید بر تنه تنومند و ریشه‌دارش، میتواند رویشهای جدیدی را شاهد باشد و میوه‌های تازه‌ای را برداشت کند. از این هفته، شورای مدیران سیما میزبان یک چهره‌ جوان غیرصداوسیمایی تازه است: دکتر مسعود معینی‌پور آمده تا سکان شبکه چهار سیما را در دست بگیرد. «خذها بقوه» برادر!

امیدوارم با حضور ایشان، موج جدیدی از اندیشمندان باسواد اما گمنام، به رسانه ملی بیایند و قوت فکری جوانان مومن و انقلابی را به رخ بینندگان بکشانند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.