شنبه ۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶

بازیگران چهره از روی بی پولی وارد فضای تئاتر شده اند

رضا رویگری

میزان: بازیگر مختارنامه گفت: بازیگران چهره از روی بی پولی وارد فضای تئاتر شده اند. در مقطعی تئاتر بی پول بود اما در حال حاضر به نظر می رسد نمایش ها تا حدودی خوب می فروشند. از آن طرف وضعیت سینما اسفبار است و این افراد به تئاتر نقل مکان کرده اند.

رضا رویگری بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما درباره وضعیت جسمانی این روزهای خود گفت: این روزها کمی بهترم اما تبعاتی که سکته مغزی برای من به همراه داشته باعث شده در دفعات متعدد اعضای بدنم درگیر شود. بنابراین گاهی حالم خوب و گاهی بد می شود.

وی افزود: در حال حاضر پایم بهتر شده است اما دستم حرکت ندارد و به همین خاطر در خانه استراحت می کنم. وضعیت جسمانی این روزهای من باعث شده در هیچ فیلمی بازی نکنم.

این بازیگر پیشکسوت درباره جشنواره فیلم فجر بیان کرد: چند سالی است که از آثار موجود در جشنواره فیلم فجر اطلاعی ندارم و نمی دانم چه کسانی در این جشنواره فیلم تولید کرده اند و از همه چیز دور هستم.

رویگری در ادامه  اظهار کرد: جشنواره فیلم فجر باید بهتر و بیشتر نسبت به گذشته مورد ارزیابی قرار گیرد. حضور آثار بین المللی قدرتمند باعث ایجاد رقابت درست می شود. نمی توانیم خودمان را تحسین کنیم آن هم در صورتی که معلوم نیست اهدای جوایز بر چه اساسی انجام می شود. متاسفانه در این جشنواره به یک هنرمند که دوست دارند جایزه می دهند و به هنرمند دیگر که دوست ندارند جایزه نمی دهند.

وی با اشاره به وضعیت تئاتر و حضور بازیگران سینما و چهره ها توضیح داد: بازیگران چهره از روی بی پولی وارد فضای تئاتر شده اند. در مقطعی تئاتر بی پول بود اما در حال حاضر به نظر می رسد نمایش ها تا حدودی خوب می فروشند. از آن طرف وضعیت سینما اسفبار است و این افراد به تئاتر نقل مکان کرده اند. جالب این که این رفتار خود را  بی عیب می دانند و به راحتی به زبان می آورند.

بازیگر "مختارنامه" با تاکید بر استفاده از تجربه پیشکسوتان خاطرنشان کرد: استفاده از پیشکسوتان می‌تواند به وضعیت موجود کمک کند چون تجربه دارند و تجربه هایشان صد در صد به کار می آید. با بیش از ۵۰ سال کار بازیگری در تمام سال های برگزاری جشنواره فیلم فجر حتی نظر، مشورت یا انتقال تجربه ای از من نخواسته اند و این وضعیت یعنی پیشکسوتان در جشنواره فیلم فجر جایی ندارند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.