یکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴

همکاری دوباره کنت برانا و جودی دنچ

برانا - جودی دنچ

سینماپرس: کنت برانا، بازیگر و کارگردان ایرلندی و جودی دنچ، بازیگر انگلیسی تئاتر و سینما همکاری دوباره ای خواهند داشت. این دو هنرمند در اثری که مبتنی بر کتاب «آرتمیس فاول»(Artemis Fowl) که توسط کمپانی دیزنی ساخته می شود، حضور دارند.

به گزارش سینماپرس؛ این کتاب ویژه ادبیات کودکان را ایون کالفر نوشته و درباره پسرک ۱۲ ساله ای با همین نام (آرتمیس فاول) است که مغزی متفکر و موفق در طراحی و اجرای جنایات را دارد. کار وی زمانی گره می خورد که می کوشد از یک مرکز تحت مراقبت جدی محموله ای از طلا را بدزدد و این امر وی را مقابل افرادی بسیار توانا و خطرناک قرار می دهد.


برانا و دنچ پیشتر در بازسازی «قتل در قطار سریع السیر شرق» و «قصه زمستان» هم که دومی محصول ۲۰۱۵ است، همکاری داشته اند. البته همکاری این دو چهره مسن و نامدار بریتانیایی به موارد فوق ختم نمی شود و آنها چون هر دو از درون جامعه سنتی و غنی تئاتری بریتانیا می آیند در آن عرصه هم با یکدیگر به کارهای مشترک و توامان پرداخته اند. در میان این دو بازیگر دنچ با رسیدن به مرز ۸۰ سال سن آینده ای کوتاهتر دارد ولی برانا که از اواخر دهه ۱۹۸۰ در سینما چهره شد و پس از آن نیز ارتباطش را با کار در صحنه حفظ کرده است، می تواند به دست کم ۲۰ سال حضور دیگر در صحنه های متعدد هنری چشم بدوزد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.