یکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

جایزه اتحادیه تهیه‌کنندگان امریکا به یک فیلم ترسناک رسید

فیلم برو بیرون

سینماپرس: جایزه استنلی کرامر(Stanley Kramer) دوره بیست و نهم جوایز اتحادیه تهیه‌کنندگان آمریکا به فیلم سینمایی «برو بیرون» اختصاص پیدا کرده است.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، فیلم اجتماعی ترسناک «برو بیرون» ساخته جوردن پیلی جایزه استنلی کرامر ۲۰۱۸ را از اتحادیه تهیه کنندگان آمریکا دریافت می‌کند. این جایزه در بیست و نهمین دوره اهدای جوایز اتحادیه تهیه کنندگان آمریکا که ۲۰ ژانویه در هتل بورلی هیلتون برگزار می‌شود، به فیلم پرفروش پیلی اهدا خواهد شد.

جایزه کرامر برای تجلیل از یک تهیه کننده یا فیلمی که دستاورد یا مشارکت خاصی در افزایش آگاهی مردم نسبت به دیدگاه‌های اجتماعی داشته باشد اهدا می‌شود.

سال پیش «لاوینگ» یا «دوست داشتن» ساخته جف نیکولز این جایزه را دریافت کرده بود.

اتحادیه تهیه کنندگان این جایزه را به شان مک‌کیتریک، جیسون بلوم، ادوارد اچ. هام، و پیلی که تهیه کنندگان «برو بیرون» هستند، اهدا می‌کند. فیلمنامه این فیلم را پیلی نوشت و این فیلم اولین تجربه کارگردانی وی بود و موفق شد در ماه فوریه فروشی ۲۵۴.۳ میلیون دلاری را ثبت کند. این فیلم در فهرست بهترین فیلم‌های نامزد گلدن گلوب و منتخب منتقدان نیز جای دارد و تاکنون چندین جایزه سال را دریافت کرده است.

داستان این فیلم درباره کریس با بازی دانیل کالویا و دوستش رز با بازی آلیسون ویلیامز است که آخر هفته را به خارج از شهر می‌روند تا با خانواده دختر آشنا شوند. ابتدا کریس متوجه نارضایتی والدین دختر از دوستی یک دختر سفیدپوست با یک پسر سیاه‌پوست می‌شود اما بعد سلسله‌ای از وقایع رخ می‌دهد که کریس اصلا نمی‌توانست تصور هم بکند.

انجمن تهیه کنندگان آمریکا همچنین امسال جایزه الهامی خود را به ایوا دوورنی کارگردان، جایزه دیوید او. سلزنیک را به چارلز روون و جایزه مرحله برجسته خود را به دونا لانگلی اهدا می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.