دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸

فروش ۲۰۰۰ نسخه از «قائم مقام» در روز اول عرضه اینترنتی

 درباره مستند «قائم‌مقام»

سینماپرس: عرضه اینترنتی مستند «قائم مقام» از روز شنبه دوم دی ماه آغاز گشته و در کمتر از ۲۴ ساعت، تعداد ۲۰۰۰ نسخه از این مستند به فروش رفت.

به گزارش سینماپرس،  مستند «قائم مقام» روایتی از زندگی آیت‌الله منتظری از پیش از انقلاب تا فوت ایشان است که به تهیه کنندگی مهدی صفارهرندی و کارگردانی سیدعلی صدری‌نیا تولید شده، روایتی بدون سانسور از مبارزات پیش از انقلاب تا فوت آیت‌الله منتظری را شامل می‌شود و برای اولین بار به‌طور تفصیلی به فراز و فرود وی در نظام سیاسی ایران پرداخته است. دوران قائم‌مقامی آیت الله منتظری و سال‌های پس از عزل او، از مقاطعی است که به‌دلیل حساسیت‌های سیاسی فراوان کمتر به آن پرداخته شده است.

عوامل تولید مستند می‌گویند بسیاری از شخصیت‌های سیاسی یا درباره این مسئله حاضر به گفت‌وگو نیستند و یا به‌سختی حاضر به مصاحبه می‌شوند. از مصاحبه های آرشیوی و خاطرات مکتوب بسیاری دیگر از چهره‌های سیاسی هم در این مستند استفاده شده است.

آیت الله ری‌شهری، عمادالدین باقی، حجت‌الاسلام اژه‌ای، احمد منتظری، آیت الله رازینی، عزت‌الله مطهری و آیت الله گرامی از چهره‌هایی هستند که برای اولین بار مقابل دوربین «قائم‌مقام» قرارگرفته‌اند و درباره مرحوم منتظری سخن گفته‌اند.

علاقه‌مندان برای دریافت اینترنتی این مستند می‌توانند از طریق سایت سینمامارکت به آدرس http://cinemamarket.ir  اقدام به خرید این مستند نمایند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.