سه‌شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷

«جناب خان» به خندوانه بازگشت

جناب خان

سینماپرس: گویا مذاکرات صورت گرفته میان سازندگان برنامه سرگرمی «خندوانه» و خالق کاراکتر «جناب خان» این بار کارساز بوده و این عروسک پس از یک دوره وقفه، مجددا به این برنامه باز گردانده می شود.

به گزارش سینماپرس، برنامه «خندوانه» که پیش از این قرار بود ضبط برنامه پس از پایان ماه صفر آغاز شود و برنامه روی آنتن شبکه نسیم برود، به نوروز ۹۷ موکول شد. منتهی با این تفاوت که رامبد جوان بالاخره تصمیم گرفت شخصیت محبوب «جناب خان» را به برنامه بازگرداند.
این در حالی است که سال گذشته عنوان شده بود نتوانسته اند خالق این عروسک را متقاعد به ادامه همکاری با برنامه کنند.


محمد احسانی مدیر شبکه نسیم نیز در این باره عنوان کرده بود: «خندوانه» قرار است یک استراحت شش ماهه داشته باشد و برای نوروز بازمی‌گردد. با توجه به اینکه سری پنجم این برنامه قرار است تولید شود، هم توقع برنامه‌سازان بالاست و هم توقع مخاطبان؛ لذا باید یک مطالعه و بررسی به اتاق فکر تزریق شود و ایده‌های جدید اضافه شود تا اینکه برنامه افت پیدا نکند و تحقق این امر مستلزم یک زمان است.


رامبد جوان در نبود جناب خان مطرح کرده بود: ما هیچگاه دوست نداشتیم که جناب‌ خان از «خندوانه» برود و تلاشمان را هم کردیم که نرود. بدیهی است که دلم می‌خواست جناب‌ خان همیشه بماند، اما نشد. در این ماجرا کمی لجبازی و کمی محاسبات غلط دخیل بود. به هر حال آغوش من همیشه برای جناب خان باز است و بارها مذاکراتی در این خصوص صورت گرفته و هنوز امیدواریم که موافقت صورت بگیرد و امیدواریم در فصل جدید خندوانه جناب خان حضور داشته باشد.


حال باید منتظر بود و دید که آیا این شخصیت باز هم می تواند به جذابیت و شیرینی گذشته باشد و اینکه رامید جوان چه ترفندهایی برای جذابیت بیشتر این برنامه و «جناب خان» در نظر گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.