چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵

پیام تابش به جشنواره فیلم کوتاه امید

علیرضا تابش

سینماپرس: تابش در پیام خود نوشت: نخستین جشنواره ملّی «فیلم کوتاه امید» می‌تواند سرآغاز توجه یک رویداد سینمایی به مدیریت بحران در کشور و کاهش آسیب‌های بعد از حوادث و بحران‌ها باشد.

به گزارش سینماپرس، علیرضا تابش، مدیرعامل بنیاد فارابی برای نخستین جشنواره ملّی «فیلم کوتاه امید» پیام کوتاهی نوشت.

 متن پیام علیرضا تابش بدین شرح است:

بنام خالق زیبایی‌ها

کشور ما حادثه‌خیز است و آثار هنرمندان شاخص و رسانه ها در ارتقای افکار عمومی و بالا بردن اطلاعات و حساسیت آنها می‌توانند نقش موثری داشته باشند.

در پهنه‌ی کهن تاریخ این مرز و بوم سترگ، با اتکالِ ناس به رب الناس، نامرادی‌ها، ره به سوی مراد و بحران‌ها، با تکیه بر تدبیر و دوراندیشیِ مردانِ مرد، راه به فرصت می‌جوید.

قدر می‌شناسیم و ارج می‌نهیم عنایت هنرمندان فیلمساز را به تصویر و هنرهای نمایشی تا آرامش و امید را برای مردمی که شایستگی‌هایش را دارند به ارمغان می‌آورند.

نخستین جشنواره ملّی «فیلم کوتاه امید» می‌تواند سرآغاز توجه یک رویداد سینمایی به مدیریت بحران در کشور و کاهش آسیب‌های بعد از حوادث و بحران‌ها باشد.

همزمان با پایانِ کارِ این جشنواره در شهر تاریخی یزد دارالعباده‌ی ایران، بار دیگر از هنرمندان و سینماگران نجیب ایرانی، اصحاب رسانه و گروه‌های مرجع هنری دعوتی دوباره می‌کنم؛ برای تحقق پویش ایمنی، امید و مدیریت بحران، چهره‌هایی که همواره در تلاش برای «خیر جمعی» پیشگام‌ترین پیشگامان هستند، چرا که نقش هنر و رسانه در گسترش دانایی و ارتقای ایمنی هموطنان برجسته و موثر است.

فرصت را مغتنم شمرده برای هنرمندان و میزبانانی که سابقه درخشانی در نیکوکاری دارند برای برگزاری موفق این رویداد فرهنگی از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون می‌طلبم.

علیرضا تابش -مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی

۵ دی ۱۳۹۶

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.