پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴

ادامه تصویربرداری «آنام» در شمال تهران

سریال «آنام»

سینماپرس: تاکنون حدود هشتاد درصد از فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی «آنام» انجام یافته است. این مجموعه جایگزین سریال «لیسانسه ها» خواهد بود.

به گزارش سینماپرس، سریال «آنام» به کارگردانی جواد افشار و به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و به قلم امیرعباس پیام برای شبکه سه نوشته شده و پس از ۸۰ درصد تصویربرداری این روزها در لوکیشن خانه حوالی خیابان فرشته ادامه دارد.

اسماعیل عفیفه تهیه کننده این سریال گفت: تا امروز نزدیک به ۸۰ درصد از تصویربرداری سریال انجام شده است و تدوین همزمان در حال انجام است. این مجموعه تلویزیونی قرار است بعد از سریال «لیسانسه ها» روی آنتن شبکه سه برود و بر همین اساس مراحل فنی و صداگذاری همزمان با تصویربرداری ادامه دارد.


این روزها گلچهره سجادیه، شبنم قلی خانی و مجید واشقانی در لوکیشن خیابان فرشته جلوی دوربین جواد افشار هستند.
تصویربرداری سریال «آنام» در شهرستان کلیبر با حضور بازیگران شاخص آذربایجان کلید خورد و فاز دوم هم در تهران، کرج و خیابان های مختلف تهران تاکنون مقابل دوربین رفته است.

سریال «آنام» محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه با مشارکت دفتر آموزش و ارتقای سلامت و دفتر سلامت جمعیت و خانواده وزارت بهداشت تولید می شود.
گلچهره سجادیه، عبدالرضا اکبری، مهرانه مهین ترابی، شبنم قلی خانی، مجید واشقانی، سیامک صفری، امیررضا دلاوری، سامیه لک، کورش زارعی، ناصر هاشمی بازیگران سریال هستند و با حضور سیروس گرجستانی و خسرو شهراز و کاظم بلوچی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.