یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲

جدول اکران روز چهارم جشنواره عمار

پوستر هشتمین جشنواره عمار

سینماپرس: جشنواره فیلم‌های مردمی عمار، در چهارمین روز برگزاری میزبان اکران انیمیشن سینمایی «نبرد خلیج فارس ۱» است، این جشنواره مردمی نگاه ویژه‌ای به گروه سنی کودکان و نوجوانان دارد.

به گزارش سینماپرس، جشنواره فیلم‌های مردمی عمار، در چهارمین روز برگزاری میزبان اکران انیمیشن سینمایی «نبرد خلیج فارس ۱» است، این جشنواره مردمی نگاه ویژه‌ای به گروه سنی کودکان و نوجوانان دارد.  

هشتمین جشنواره فیلم‌های مردمی عمار هر روز صبح، ویژه‌برنامه‌هایی مخصوص گروه سنی کودک و نوجوان دارد. این برنامه‌ها در سینما فلسطین از ساعت ۱۰:۱۵ تا ۱۲ برگزار می‌شود. امروز انیمیشن «نبرد خلیج فارس ۱» در این ساعت برای کودکان اکران خواهد شد. در سانس دوم جشنواره (ساعت ۱۳:۰۰ تا ۱۴:۱۵) سالن یک میزبان اکران مستند «نبرد آزادسازی موصل» به کارگردانی یونس راشدی است که به عملیات آزادسازی شهر موصل عراق از دست نیروی‌های داعش می‌پردازد.

بعد از این مستند در سالن ۳، مستند «اسپرم امریکایی» که به واردات اسپرم گاو از امریکا و بحث ژنتیک می‌پردازد. جشنواره عمار در ساعت (۱۶:۰۰ تا ۱۷:۳۰) میزبان مستند «حاصل فصل من» است. این مستند به کارگردانی فرید نصیری به بحث کارآفرینی در یک روستا و مبارزه با آفات کشاورزی با محوریت یک دختر دانش‌آموز می‌پردازد.

مستند «پرواز از حلب» ساعت ۱۴:۴۵ تا ۱۹:۱۵ روی پرده سالن شماره یک می‌رود. این مستند درباره شهید مدافع حریم حسین حریری است که در عملیات آزادسازی تدمر در سوریه به شهادت رسید.

بعد از اکران این مستند، مستند «قصر قند» به کارگردانی محسن اسلام‌زاده روی پرده می‌رود. این مستند درباره «جلیل قنبر زهی» یکی از مشهورترین تروریست‌های جنوب شرق کشور است که ۲۵ سال تحت تعقیب نیروهای امنیتی بوده است. در سانس بعد (۱۹:۳۰ تا ۲۱:۰۰) سالن شماره ۲ مستند «به خاطر یک دوچرخه» به کارگردانی هادی ضیاعزیزی با موضوع کارآفرینی اکران می‌شود و در سالن شماره یک مستند «نار و انار» درباره شیعیان جمهوری آذربایجان که از سوی دولت باکو سرکوب می‌شوند، اکران خواهد شد.

جشنواره عمار ساعت (۲۱:۱۵ تا ۲۲:۳۰) مستند «دو برادر» درباره دو برادر شهید، رضا و جواد تیموری را اکران می‌کند. رضا تیموری در عملیات مرصاد و جواد تیموری در حادثه تروریستی مجلس به شهادت رسیدند.

جشنواره عمار امسال چهار سخنرانی ویژه خواهد داشت که اولین سخنرانی آن امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان، ساعت (۱۷:۴۵ تا ۱۹:۳۰) در سالن ۳ برگزار می‌شود. همچنین کارگاه «یک روز یک تجربه» با حضور محمدرضا شفاه با محوریت تجربه‌نگاری فیلم سینمایی «۲۱ روز بعد» برگزار خواهد شد. امروز نشست‌های نقد و بررسی فیلم نیز در لابی طبقه دوم سینما فلسطین با موضوع بررسی آثار سینمای اجتماعی از ساعت ۱۷:۴۵ تا ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد.

*روزنامه جوان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.