دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲

پایان فرصت ثبت نام در بخش «تجلی اراده ملی» اعلام شد

بخش «تجلی اراده ملی»

سینماپرس: نهادها و سازمان‌های علاقمند به شرکت در بخش «تجلی اراده ملی» جشنواره ملی فیلم فجر تا پایان این هفته فرصت دارند آمادگی خود را برای حضور در این دوره جشنواره اعلام کنند.

به گزارش سینماپرس، نهادها و سازمان‌های علاقمند به شرکت در بخش «تجلی اراده ملی» سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر تا پایان این هفته فرصت دارند آمادگی خود را برای حضور در این دوره جشنواره اعلام کنند.

بر اساس اعلام مهدی قربان‌پور مدیر بخش «تجلی اراده ملی» این دوره از جشنواره متقاضیان با مراجعه به سایت جشنواره ملی فیلم فجر به آدرس WWW.fajrfilmfestival.com می‌توانند از جزییات شرکت در این بخش مطلع شوند.

از آنجا که تنوع موضوعی در آثار سینمایی می‌تواند بستر جدیدی را برای فعالیت سازمان‌ها و نهادهای خصوصی و دولتی ترسیم کند، امسال پس از سه سال بار دیگر بخش ویژه‌ «تجلی اراده ملی» با مشارکت سازمان‌های دولتی و غیردولتی در جشنواره سی و ششم ملی فیلم فجر برگزار می شود.

بر اساس آیین‌نامه این دوره از جشنواره، سازمان‌های دولتی و خصوصی می‌توانند ضمن بررسی آثاری که در بخش مسابقه سودای سیمرغ جشنواره پذیرفته شده‌اند به فیلم‌های منتخب از نگاه خود با توجه به اولویت‌های موضوعی سازمان متبوع جوایزی اهدا کنند.

سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.