دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴

حضور شبکه جهانی سحر در جشنواره فیلم مردمی عمار

رونمایی از "آوازهای باد" در عمار

آرم عمار

سینماپرس: فیلم بلند داستانی «آوازهای باد» در جشنواره فیلم عمار رونمایی خواهد شد.

به گزارش سینماپرس؛ محصول مشترک شبکه جهانی سحر و سازمان هنری رسانه ای اوج که به کارگردانی و نویسندگی محسن سوهانی، تهیه کنندگی محمود بابایی و مجری طرح و مشاوره کارگردان بهروز ناصری در کشور بوسنی و هرزگوین و در دفتر نمایندگی سازمان صدا و سیما در سارایوو تولید شده است جزء آثار برگزیده بخش داستانی بلند جشنواره عمار،  در این رویداد فرهنگی رونمایی خواهد شد.

«آوازهای باد» در ژانر درام، روایت قصه ای پرتعلیق و معماگونه است که زندگی دختر جوان و هنرمندی است به نام آنا ماریا را که متأثر از جنگ بوسنی است به تصویر می کشد و در آن، اثر جنگ، چالش ها و پیامدهای آن در زندگی مردمان این کشور و نقش و تأثیر کمک های انسان دوستانه و صلح جویانه جمهوری اسلامی ایران نسبت به مردمان مظلوم کشور بوسنی و هرزگوین را به نمایش می‌گذارد.

سابت سیدینوویچ، جنیتا ایماموویچ، مرصاد الزی، بیرسنا رستموویچ، مراد رستموویچ، لنا مگ لبو و ونسا گلوجو لونل گروه بازیگران اصلی این فیلم سینمایی را تشکیل می‌دهند.

هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمارازهشتم تا هفدهم دیماه در سینما فلسطین تهران با موضوعات تاریخ معاصر ایران، فتنه سال ۸۸، بیداری اسلامی و جهانی، نقد درون گفتمانی، جنگ نرم، اقتصاد مقاومتی ، ملت قهرمان ، مدافعان حرم، سبک زندگی و ... برگزار شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.