سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱

بلیت کنسرت‌های جشنواره موسیقی فجر چقدر است؟

جشنواره موسیقی فجر

سینماپرس: قیمت بلیت کنسرت های جشنواره موسیقی فجر که سه هفته دیگر کار خود را آغاز خواهد کرد، اعلام شد. قیمت های در نظر گرفته شده از ۳۰ تا ۹۰ هزارتومان نوسان دارد.

به گزارش سینماپرس، طبق اعلام دو سامانه فروش بلیت کنسرت های جشنواره موسیقی فجر (که هنوز درباره روند و نحوه انتخاب آنها از سوی مسئولان جشنواره موسیقی فجر شفاف‌سازی نشده است) قیمت بلیت کنسرت ها در بخش های مختلف به ترتیب زیر اعلام شده است:

در تالار وحدت تهران که طی سال های اخیر به نوعی کاخ جشنواره موسیقی فجر محسوب می شود قیمت بلیت کنسرت ها که عمدتا روی حضور آثار ارکسترال، گروه ها و هنرمندان شرکت کننده در بخش بین الملل تمرکز دارد، بین ۳۰ تا ۹۰ هزار تومان نوسان دارد.

قیمت بلیت آثار به صحنه رفته در تالار رودکی نیز بین ۵۰ تا ۶۰ یا ۷۰ تا ۸۰ هزار تومان تعیین شده که این اختلاف قیمت نسبت به جایگاه صندلی ها و نوع برنامه ارایه شده متغیر خواهد بود.

در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی تهران نیز که بیشتر آثار بخش تلفیقی و موسیقی نواحی سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در آنجا اجرا می شود قیمت بلیت ها بین ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان تعیین شده است.

طبق اعلام همین سامانه ها قیمت بلیت کنسرت های به صحنه رفته در بنیاد آفرینش های هنری نیاوران که متمرکز بر کنسرت های ویژه بانوان و اجراهای زنده تخصصی در حوزه موسیقی ردیف دستگاهی و کلاسیک است بلیت ها بین ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان به علاقه مندان عرضه می شود.

در سالن همایش ایرانیان به عنوان تالار تازه اضافه شده به سالن های میزبان جشنواره موسیقی فجر که بخش موسیقی پاپ این رویداد در آنها برگزار می شود، بلیت ها بین ۵۰ تا ۹۰ هزار تومان به فروش می رسد. این شرایط در مرکز همایش های برج میلاد تهران که طبق اعلام جدول جشنواره فقط میزبان یک کنسرت خواهد بود با قیمت بلیت بین ۳۵ تا ۹۵ هزار تومان به فروش می رسد.

رقم تعیین‌شده برای فروش بلیت های جشنواره نسبت به قیمت کنسرت هایی که طی سال در تالارهای مختلف اجرا می شود تا حدی ارزان تر است، اما باید دید که گروه های شرکت کننده به ویژه در بخش موسیقی پاپ جشنواره همان کیفیت همیشگی اجراها را عرضه می کنند یا اینکه با کاهش قیمت بلیت ها کیفیت کنسرت ها نیز کاهش پیدا می کند؟

سی و سومین جشنواره موسیقی فجر روزهای ۲۰ تا ۳۰ دی ماه به مدیریت حمیدرضا نوربخش در تالارهای مختلف شهر تهران میزبان علاقه مندان موسیقی است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.