چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

با نگاهی به انتخاب جدید مدیرعامل بنیاد روایت فتح؛

سینماگران مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس را می شناسند!؟

انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس

سینماپرس: معمولا مرسوم است وقتی کسی به سمتی که دارای اهمیت است منصوب می شود، روابط عمومی سازمان منصوب کننده آن فرد، رزومه ای از وی منتشر می نماید تا دلایل این انتخاب و مورد اعتماد قرار گرفتن آن فرد را بر همگان و به خصوص جامعه مورد هدف آن مدیریت مشخص نماید.

معمولا مرسوم است وقتی کسی به سمتی که دارای اهمیت است منصوب می شود، روابط عمومی سازمان منصوب کننده آن فرد، رزومه ای از وی منتشر می نماید تا دلایل این انتخاب و مورد اعتماد قرار گرفتن آن فرد را بر همگان و به خصوص جامعه مورد هدف آن مدیریت مشخص نماید.

این موضوع در فضای فرهنگی و هنری اهمیت مضاعفی می یابد، کما اینکه هم اکنون دوران جنگ نرم و نفوذ فرهنگی است و مدیریت در این عرصه ها درایتی مضاعف می طلبد.

اما امروزه اتفاقاتی در برخی عرصه های فرهنگی که اتفاقا وظیفه ای سنگین در حفاظت از فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی دارند روی می دهد که با هیچ منطقی نمی توان آن را توجیه نمود.

روز دوشنبه بعد از ظهر خبری کوتاه در رسانه ها منتشر شد که «حسین صابری» به سمت مسوول گروه سینمایی روایت فتح و همزمان مدیرعاملی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس منصوب شده است.

این خبر کوتاه حاوی هیچ توضیح اضافی نبود و حتی در یک خط هم عنوان نشده بود که حسین صابری کیست که در این موقعیت و مسوولیت مهم فرهنگی منصوب شده است؟! موضوعی که با گذشت دو روز هنوز هم مبهم باقی مانده است.

برای اینکه حسین صابری را بشناسید اگر در گوگل جستجویی داشته باشید به حسین صابری مدیرتولید و تهیه کننده سینما می رسید که تنها کسی است که به سینما مرتبط است و حدس خواهید زد که همین فرد مسوول انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس شده است.

اینکه چرا رزومه فرد معرفی شده برای سمت مدیرعاملی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس اعلام نشده موضوعی است که باید نسبت به آن پاسخگو بود.

هر مدیری باید نسبت به تصمیمات، اعمال و انتخاب های خود پاسخگو باشد و خود را در محضر ملت پاسخگو بداند، که هر زمان مدیری به هر دلیل از پاسخگویی اعمال خود فرار کند دیری نخواهد پایید تبدیل به کسانی خواهد شد که دیروز و امروز همه امکانات کشور در اختیار آن‌ها بوده و هست ولی مجبورند نقش اپوزیسیون بازی کنند درحالیکه باید پاسخگو باشند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.