پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸

ادامه ضبط «شهرزاد۳» تا نوروز ۹۷

رامین ناصر نصیر در شهرزاد

سینماپرس: بازیگر مجموعه شهرزاد از تداوم تصویربرداری آن تا نوروز خبرداده و در این باره گفت: «فیلمبرداری شهرزاد ۳ بدون وقفه و با تلاش فراوان از سوی گروه تولید انجام می‌شود و طبق صحبت‌های انجام شده تا نوروز ۹۷ فیلمبرداری به پایان خواهد رسید.»

به گزارش سینماپرس، رامین ناصر نصیر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص فعالیت‌های اخیر خود در عرصه سینما گفت: در حال حاضر مقدمات همکاری در یک فیلم سینمایی را آغاز کرده ام اما به دلیل عدم قطعی شدن آن هنوز نمی‌توانم اطلاعات دقیقی از آن ارائه دهم.

وی درباره حضور خود در جشنواره فیلم فجر افزود: امسال درگیر بازی در دو سریال "افسانه هزارپایان" و "شهرزاد ۳" هستم و به همین خاطر نتوانستم چندان فعالیت پررنگی در سینما داشته باشم و به تبع در جشنواره فیلم فجر هیچ اثری ندارم.  

رامین ناصر نصیر

بازیگر سریال "گمشدگان" درباره مراحل تولید "شهرزاد ۳" تصریح کرد: فیلمبرداری شهرزاد ۳ بدون وقفه و با تلاش فراوان از سوی گروه تولید انجام می‌شود و طبق صحبت‌های انجام شده تا نوروز ۹۷ فیلمبرداری به پایان خواهد رسید.

وی در مورد ادامه فیلمبرداری افسانه هزارپایان اذعان کرد: مشکلاتی در فیلمبرداری افسانه هزار پایان بوجود آمده بود اما با مرتفع شدن این مشکلات فیلمبرداری این سریال نیز آغاز خواهد شد و ساخت آن اثر هم تا عید امسال به پایان می رسد.

رامین ناصرنصیر

ناصرنصیر با تمجید از همدلی و اتحاد عوامل شهرزاد ۳ خاطرنشان کرد: گروه تلاش های فراوانی برای ساخت اثری با کیفیت داشته و داستان شهرزاد ۳ نیز به شدت پتانسیل درگیر کردن مخاطب را در خود دارد. من مطئنم که مخاطبان نسبت به فصل دوم این مجموعه اتفاقات بسیار جذاب تری را تماشا خواهند کرد.

*میزان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.