شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴

تعویق دوباره آخرین فیلم آبرامز

جی جی آبرامز

سینماپرس: علی رغم اینکه پس از چندین بار تعویق، اعلام شده بود فیلم علمی تخیلی و دلهره آور «ذره خدا»(God Particle) از مجموعه سینمایی«کلاورفیلد»(Cloverfield) در روز ۲ ژانویه ۲۰۱۸(۱۲ دیماه) اکران می شود، بار دیگر نمایش این اثر کنسل شده و به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش سینماپرس،  فعلا قرار شده فیلم جدید جی. جی. آبرامز از ۲۰ آوریل ۲۰۱۸ (۳۱ فروردین ۹۷) به نمایش درآید. این فیلم محصول مشترک استودیو پارامونت پیکچرز و کمپانی «بد ربات» با مدیریت آبرامز است. ابتدا قرار بود این فیلم ۲۴ فوریه ۲۰۱۷ اکران شود اما تا ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ به تعویق افتاد که باز هم در آن تاریخ خبری از نمایش فیلم نشد و پارامونت کلا فیلم را از تقویم اکران ۲۰۱۷ این استودیو خارج کرد.

این پروژه که ظاهرا طلسم شده قرار بود از دوم ژانویه ۲۰۱۸ در سینماها روی پرده برود اما بدون هیچ‌گونه تبلیغات و بازاریابی برای فیلم در حالی‌که یک ماه به اکرانش بیش‌تر باقی نمانده، معلوم نبود چه سرنوشتی در انتظار تولید جدید آبرامز بود. پارامونت نام فیلم را از «ذره خدا» به «فیلم کلاورفیلد ۲۰۱۷» تغییر داده و اعلام کرده این پروژه سینمایی از بهار ۲۰۱۸ در سینماها به نمایش در می‌آید.

«ذره خدا» توسط کارگردانی نیجریه‌ای به نام جولیوس اونا(Julius Onah) و بر اساس فیلمنامه مشترک اورن اوزیل(Oren Uziel) و داگ جونگ( Doug Jung) مقابل دوربین رفته است. داستان فیلم در آینده‌ای نزدیک رخ می‌دهد و روایتگر ماجرای گروهی فضانورد در ایستگاهی فضایی است که به کشفی هولناک در رابطه با یک منبع انرژی جدید - به نام «ذره خدا» - دست می‌یابند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.