شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱

واکنش کارگردان «تمام پول های جهان» به حذف «کوین اسپیسی» در فیلمش

ریدلی اسکات

سینماپرس: ریدلی اسکات در واکنش به حذف کوین اسپیسی از فیلمش، بابت رسوایی اخلاقی اخیر این بازیگر بریتانیایی گفته است «اسپیسی بازیگر بسیار خوبی است. تأسف‌انگیز است.»

به گزارش سینماپرس، ریدلی اسکات به روزنامه گاردین گفته است شنیدن موضوع اسپیسی برایش دردآور بوده است و کوین اسپیسی را به رادیواکتیوی برای فیلم‌هایش و «تمام پول‌ها در جهان» - عنوان فیلم جدید او - توصیف کرده است. او از یادآوری خاطرات ابراز ناراحتی کرده و گفته است «احساس بد و عمیقی می‌کنی، لعنتی. »

در اواخر اکتبر سال گذشته میلادی، اتهاماتی مبنی بر رفتارجنسی برنده جایزه اسکار در خبرها منتشر شد که فیلم ریدلی اسکات را نیز تحت الشعاع قرار داد. فیل درباره آدم‌ربایی جان پل گتی سوم در سال ۱۹۷۳ بود که در آن اسپیسی از گریم مصنوعی در چهره استفاده می‌کرد تا نقش پدربزرگ کتی، یک ثروتمند مسن را بازی کند. فیلم آماده بود و تریلرهای آن در سینماها اکران شده بود؛ اما شرکت سونی تصمیم گرفت نقش اسپیسی را به کریستوفر پلامر بسپارد. شرکت سونی گفته بود «زمانی که کار با کوین نمام شد، نوعی از کمال را تجربه کردیم. »

ریدل اسکات درباره کار با اسپیسی گفته «اوقات بسیار خوبی با او داشتم. او بازیگر خیلی خوبی است، اوقات خوش بسیار در کار با او داشتم»؛ اما وقتی دیگر بازیگران با اتهامات جنسی و رفتار نامناسب برنده اسکار جلو آمدند، اسکات از فضای مسموم عمومی که می‌توانست فیلم او را نابود کند می‌هراسد. وی گفته «در همان زمان، کسی خواهد گفت نگذار بر فیلم تحمیل شود. فیلم را به محدوده‌ای آلوده می‌کرد که ما سرانجام تصمیم می‌گرفتیم آن را به فروش نرسانیم. »

اسکات گفته است «تصمیم من تقریباً ناگهانی بود. نیاز به تکرار داشتیم. به کریستوفر زنگ زدم و از او پرسیدم آیا در نیویورک با من می‌تواند دیدار کند. او را شب دیدم. شکه نشدم. هیچ‌وقت روی یک مشکل سکون نمی‌کنم. تنها راه‌حل. می‌آموزی تا انجامش بدهی، انجام آنچه من کردم. »

او از تأثیر تجاری دگرگونی‌ها علیه اسپیسی گفته که می‌توانسته تا ۴۰ میلیون دلار افزایش یابد. فیلم کامل شده است و برای اکران در ماه دسامبر برنامه‌ریزی شده است. فیلم در سه بخش بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش مکمل برای پلامر در گلدن کلوب نامزد جایزه شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.