یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹

با حکم سردار غیب‌پرور؛

مسعود نجابتی، دبیر پنجمین دوره جشنواره هنر مقاومت شد

مسعود نجابتی

سینماپرس: طی حکمی از طرف رییس سازمان بسیج مستضعفین، مسعود نجابتی به سمت دبیری پنجمین جشنواره بین‌المللی «هنر مقاومت» منصوب شد.

به گزارش سینماپرس، با پیشنهاد احسان محمدحسنی مدیر عامل بنیاد فرهنگی روایت فتح، رییس سازمان بسیج مستضعفین مسعود نجابتی مدیرعامل گروه هنرهای تجسمی روایت فتح را به عنوان دبیر پنجمین دوره جشنواره بین المللی «هنر مقاومت» برگزید.

متن حکم رییس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به مسعود نجابتی به این شرح است:

«هنرمند فرهیخته جناب آقای مسعود نجابتی؛

نظر به تخصص، تعهد و تجربه جنابعالی، شما را به عنوان دبیر پنجمین جشنواره بین‌المللی هنر مقاومت منصوب می‌نمایم.

امید است اینک که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم با همیاری هنرمندان متعهد و با بهره‌گیری از تجارب مفید و ارزشمند پیشکسوتان این عرصه و دستاوردهای گذشته و با بهره‌مندی از ظرفیت نیروهای خلاق، جوان و توانمند در سراسر کشور شاهد برگزاری جشنواره‌ای موثر و فراگیر با هدف ترویج گفتمان جهانی انقلاب اسلامی، تکریم رشادت‌ها و حماسه‌های ماندگار دفاع مقدس و ترسیم ابعاد مختلف روح پایداری و مقاومت در داخل و خارج از کشور باشیم.

از خداوند منان توفیق روزافزون خادمان عرصه مقدس فرهنگ و هنر متعالی انقلاب اسلامی را در تحقق بخشیدن به منویات و اوامر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) خواهانم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین

سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور»

مسعود نجابتی مدیرگروه هنرهای تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح از چهره های حوزه هنرهای تجسمی است که علاوه بر مدیریت بر کانون هنر شیعی، تربیت طیف گسترده ای از هنرجویان در داخل و خارج از کشور را برعهده داشته است.

پنجمین جشنواره «هنر مقاومت» در سال ۹۷ همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.