دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳

«کار کثیف» در مرحله ساخت جلوه‌های‌ ویژه بصری

خسرو معصومی

سینماپرس: خسرو معصومی کارگردان گفت: ساخت جلوه‌های ویژه بصری فیلم توسط کامران و امیر سحرخیز در حال انجام است.

به گزارش سینماپرس، خسرو معصومی کارگردان فیلم سینمایی «کار کثیف» که توانسته در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر راه‌یابد، درباره انجام مراحل فنی فیلم گفت: هم اینک بخش‌های ساخت جلوه‌های ویژه بصری فیلم در حال انجام است که این کار توسط کامران و امیر سحرخیز صورت می‌گیرد.  

وی درباره موسیقی فیلم و این مهم که در آثار قبلی فیلمساز موسیقی چندانی استفاده نشده است اما در این کار از حسین علیزاده برای ساخت موسیقی استفاده شده است گفت: همین طور است که اشاره کردید تماشاچی موسیقی فیلم را خیلی دوست دارد و استاد حسین  علیزاده فیلم را دیدند و به کار علاقمند بودند و ساخت موسیقی فیلم را پذیرفتند. بنابراین گزارش تدوین فیلم توسط حسین زندباف و صداگذاری فیلم توسط بهروز شهامت انجام شده است.  

در این فیلم پدرام شریفی، الهام نامی،  شاهرخ فروتنیان، لوون هفتوان، رضا فیاضی، خیام وقار، مهران نائل، اکبر معززی، نیکان فهیم‌نیا، کامران فیوضات،  مسعود فروتن، آرزو ابی‌زاده، پیام احمدی‌نیا، ابراهیم عمادی، مهرداد فلاحتگر، حماسه دولتشاهی، رضا یوسفی، مهدی جمشیدی، سیدمهدی میراکبری، علی محمدی، سیمون باغداساریان، حسین زمانی، وحید حبیبیان، علی بهمنش، مرجان نکویی، نیما مهتابی، ساجده مرادپور، امیر پاسبان، امیرحسین آصفی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

بنابراین گزارش، «کار کثیف» مضمونی اجتماعی دارد و به موضوع کار و مهاجرت می‌پردازد.

*فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.