دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹

«آذرنگ» و «یزدانی» نیز راوی «آبی به رنگ آسمان» شدند

 بازیگران «آبی به رنگ آسمان»

سینماپرس: به تازگی حمیدرضا آذرنگ و رضا یزدانی به جمع هنرمندانی که در مستند «آبی به رنگ آسمان» روایتگری دارند، اضافه شده اند.

به گزارش سینماپرس، حمیدرضا آذرنگ، بازیگر سینما و تلویزیون و رضا یزدانی، خواننده، به جمع همایون ارشادی، سیامک انصاری و فرهاد اصلانی دیگر راویان فیلم مستند «آبی به رنگ آسمان» به کارگردانی امیر رفیعی پیوستند.

آذرنگ که فیلم های متعدد و جوایز بسیاری به خصوص در عرصه تئاتر کشور را کسب کرده است، پیرامون حضور خود در مستند مربوط به تاریخ باشگاه استقلال تهران (از زمان تاسیس تا به حال) خیلی کوتاه گفت: برکت حضور بزرگان و پیشکسوتان باشگاه در این اثر به خصوص عزیزانی که مدت هاست کمتر نامی از آن ها شنیده می شود، باعث شد تا در این اثر تاریخی حضور پیدا کنم. تردیدی ندارم که روایت تاریخ یک باشگاه که ساخت آن برای اولین بار در ایران اتفاق می افتد، تاثیر به سزایی در ارتقای بیشتر و بهتر فرهنگ در این ورزش که مخاطبین میلیونی دارد، خواهد شد. خوشحالم که روایت گر بخشی از تاریخ باشگاه محبوب و بزرگ استقلال تهران شدم.

رضا یزدانی که علاوه بر خوانندگی و موفقیت در این عرصه، در بازیگری سینما و تاتر هم فعال است و فیلمی چون «تیک آف» را در پرونده کاری خود دارد، پیرامون روایت بخشی از تاریخ آبی های پایتخت خیلی کوتاه گفت: عشق و علاقه به استقلال باعث شد تا در این اثر حضور داشته باشم. استقلال افتخار ایران در آسیا است و همین بزرگ‌ترین انگیزه برای بودنم در کار مربوط آبی ها است. امیدوارم این اثر در کنار به تصویر کشیدن تاریخ باشگاه محبوبم، به خوبی بیانگر و نمایشگر زحمات پیشکسوتان هم استقلال باشد.

تیتراژ پایانی این اثر هم به مانند «من ناصر حجازی هستم...» با صدای رضا یزدانی است.

«آبی به رنگ آسمان» که قبل تر «۴ فینال آسیا» نام داشت، اخیرا با بازبینی نسخه اولیه آن از سوی هیات انتخاب مستند جشنواره فیلم فجر در جمع ده اثر برتر سال ۹۶ قرار گرفت اما به دلایل گوناگون که مهم‌ترین آن نهایی و آماده نشدن کار بود، نتوانست در بخش سودای سیمرغ این فستیوال حاضر باشد.

رفیعی که این اثر را در کنار کارگردانی، تهیه و تولید هم کرده است و علی فتح اله زاده مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال در این راه او را همراهی نموده است، پیرامون عدم انتخاب فیلمش برای حضور در بخش سودای سیمرغ گفت: ما نسخه اولیه فیلم را به قصد سنجش کیفیت اثر به هیات انتخاب مستند ارائه کردیم که خوشحالم از میان متقاضیان بسیار برای حضور در جشنواره توانستیم در جمع ده مستند برگزیده قرار بگیرم اما عدم حضور در بخش سودای سیمرغ را به فال نیک می گیرم، چرا که کار نهایی نشده بود و مجبور بودیم در زمان کم برای نهایی شدن آن، کیفیت را فدای کمیت کنیم که این اتفاق برای زحمات یک سال و نیم ما در را ساخت این اثر مناسب نبود. حال با فرصت بیشتری که مجموعه ما در اختیار دارد، کار را آن طور که می خواهیم به پایان می رسانیم تا تاریخ باشگاه استقلال به بهترین شکل ممکن برای نمایش در اختیار اهالی فوتبال به خصوص آبی های پایتخت قرار بگیرد.

رفیعی در خاتمه از زحمات دبیر و دستاندرکاران جشنواره در راه برپایی آن طی سال جاری قدردانی کرد و گفت: آرزو می کنم جشنواره به بهترین شکل ممکن پاسخگوی نگرش و خواسته های مردم و اهالی سینما باشد.

از دیگر عوامل تولید و ساخت «آبی به رنگ آسمان» که در آن بیش از ۷۰ بزرگ و پیشکسوت استقلال در کنار چند نفر از اهالی مطبوعات و رسانه کشور حضور یافته اند، به نام خشایار الوند نویسنده و رضا تاری وردی تدوین گر آن و همچنین شهاب کاظمی کارگردان و فعال حوزه شبکه نمایش خانگی به عنوان مشاور پروژه اشاره کرد.

گشتاسب بحرینی و گشسب بانو بحرینی سازندگان موسیقی متن، میثم نظیمی مدیر فیلمبرداری، محمد مرتضایی صدابردار، سعید اژدر مدیر تولید، محمد خرمی نژاد صدابردار استودیو و... نیز دیگر عوامل حاضر در در مستند «آبی به رنگ آسمان» هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.