دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹

فیلم هایی که در ژانویه ۲۰۱۸ روی پرده می روند+عکس

فیلم سینمایی پدینگتون

سینماپرس: پدینگتون ۲، رفت و آمد، دوازده یار قوی و دونده مارپیچ دو از جمله فیلم هایی هستند که در ماه نخست سال میلادی جدید در سینماهای امریکای شمالی اکران می شوند.

به گزارش سینماپرس، ژانویه ۲۰۱۸ امسال با اکران آثار سینمایی متنوعی در هالیوود سپری شده و مخاطبان می توانند اکثر ژانرها را در ماه نو میلادی تجربه کنند.

پدینگتون ۲، رفت و آمد، دوازده یار قوی و دونده مارپیچ دو از جمله فیلم های هالیوود هستند که در ژانویه ۲۰۱۸ راهی سینماهای جهان خواهند شد. این در حالی است که سینما در سال ۲۰۱۸ در انتظار یکی از پرفروش ترین های خود یعنی "انتقام جویان" است.

پدینگتون ۲

فیلم سینمایی "پدینگتون ۲" به کارگردانی "پائول کینگ" اکران بین‌المللی خود را از ۱۲ ژانویه سال ۲۰۱۸ در سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

پدینگتون 2

هیو گرانت از جمله بازیگرانی است که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است. گرانت در این فیلم در نقش منفی اصلی به نام فونیکس بوخانان ظاهر می‌شود که سابقا به عنوان یک افسانه بازیگری مطرح بوده و ستاره او در این سال‌ها افول کرده است.

برندون گلیسون نیز در ادامه پدینگتون در نقش مک‌گینتی یک فرد بسیار قدرتمند بازی کرده که به متحد پدینگتون بدل می‌شود.

پدینگتون 2

پدینگتون با خوشحالی در کنار خانواده براون زندگی می کند و به عنوان عضوی از خانواده آنها پذیرفته شده است و در همین حال در جستجوی عمه لوسی عزیزش است که باید ۱۰۰ سالگی‌اش جشن گرفته شود.

علاوه بر گرانت و گلیسون، بن ویشاو، جولیا والترز، پیتر کاپپلادی و سالی هاوکینز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نسخه اولیه این فیلم انیمیشن هالیوودی علاوه بر نظر مثبت منتقدین توانست فروش بسیار بالایی را در هالیوود از آن خود نماید.

 رفت و آمد

این فیلم ۱۲ ژانویه ۲۰۱۸ اکران بین‌المللی خود را آغاز خواهد کرد. از بازیگران این فیلم می توان به لیام نیسون، ویرا فارمیگا، سام نیل، جاناتان بانکز و پاتریک ویلسون اشاره کرد.

فیلم سینمایی

"لیام نیسون" بازیگر پیشکسوت و با تجربه سینمای هالیوود از جمله اشخاصی است که بازی در اکثر ژانرهای سینمایی را تجربه کرده است.

در ژانویه ۲۰۱۰، اولاتیوند اوسونسانمی به عنوان کارگردان این فیلم از کمپانی گولد سایرکل معرفی شد. با فیلمنامه ای با نویسندگی بایرون ویلینگر و فیلیپ د بلاسی بیش از یک سال بعد در آگوست ۲۰۱۱، جولیان جارولد اعلام کرد که کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت.

وی اما در سالهای اخیر و با وجود کهولت سن همچنان در آثار اکشن خوش می درخشند. آنچه بیش از همه جالب است اینکه این بازیگر سینمای جهان چندی پیش از خداحافظی با جهان اکشن خبر داده بود اما بسیار سریع به دنیای رزمی بازگشت.

فیلم سینمایی

مایکل (لیام نیسون) یک فروشنده بیمه است که در طول روزش به خانه در حال رفت‌ و آمد است. بعد از تماس یک غریبه مرموز مایکل مجبور می‌شود تا هویت مخفی یک مسافر در قطار خودش را قبل از آخرین توقف کشف کند.

همانگونه که او در حین گذر زمان برای حل این پازل کار میکند، او متوجه می‌شود که یک نقشه مرگبار در حال آشکار شدن است و مایکل ناخواسته وارد یک توطئه جنایی می شود که مرگ و زندگی مسافران قطار را در دست می گیرد.

در سپتامبر ۲۰۱۵ گزارش شد که لیام نیسون نقش اصلی فیلم را بازی خواهد کرد و فیلم توسط استدیوکانال تولید خواهد شد. در ژانویه ۲۰۱۶ ژاومه کویت‌سرا برای کارگردانی این فیلم یک قرارداد بست. این چهارمین همکاری این کارگردان با لیام نیسون محسوب می‌شود.
انتشار

لیام نیسون در نقش مایکل وولریچ، ویرا فارمیگا، سام نیل، الیزابت مک‌گاورن، جاناتان بانکز، پاتریک ویلسون، کلارا لاگو در نقش اوا، بن کینگزلی در نقش مامور ویژه گارسیا در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

دونده مارپیچ ۲

این فیلم ۱۲ ژانویه ۲۰۱۸ اکران بین‌المللی خود را در سینماهای امریکایی شمالی اکران خواهد شد و به تازگی مجموعه اولین پوسترهای خود را منتشر کرده است.

دونده مارپیچ - علاج مرگ

دونده مارپیچ فیلمی در ژانر علمی–تخیلی مهیج به کارگردانی "وس بال" و نویسندگی "تی. اس. ناولین" است که بر اساس رمان "علاج مرگ"، آخرین کتاب از مجموعه رمان‌های "دونده مارپیچ" اثر "جیمز دشنر" ساخته شده است.

این سومین و آخرین فیلم از مجموعه فیلم‌های دونده مارپیچ و دنباله‌ای بر "دونده مارپیچ: مشقت‌های اسکرچ" در سال ۲۰۱۵ به شمار می‌رود.

دونده مارپیچ - علاج مرگ

"دونده مارپیچ: علاج مرگ" ابتدا قرار بود توسط فاکس قرن بیستم در ۱۷ فوریه ۲۰۱۷ در ایالات متحده به نمایش درآید، اما در ۲۷ مِی ۲۰۱۸، استودیو فاکس قرن بیستم تاریخ اکران فیلم را ۱۲ فوریه ۲۰۱۸ اعلام کرد.

دیلن اوبرایان، کایا اسکودلاریو، توماس سنگستر، کی هونگ لی، جیانکارلو اسپوزیتو، آیدان گیلن، بری پیپر، پاتریشا کلارکسون در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم سینمایی "دوازده قوی" به کارگردانی "نیکولای فوگلسیک" ۱۹ ژانویه ۲۰۱۸ اکران بین المللی خود را از سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

ثور - راگناروگ

این فیلم روایت مشکلات فراوان سربازان امریکایی در جنگ افغانستان است. یک گروه بزرگ نیروی دریایی وارد افغانستان شده و به فرض پیروزی سریع یک هفته در این کشور گرفتار می‌شوند.

کریس همورث بازیگر نقش اصلی مجموعه فیلم‌های "ثور" و "انتقام جویان" در این فیلم نیز نقش اصلی را بر عهده داشته و به عنوان سرگروه تیم عملیاتی شناخته می‌شود.

ثور - راگناروگ

"پیتر کریگ" نمایشنامه و فیلمنامه نویس هالیوودی فیلمنامه این اثر را با اقتباس از داستانی با همین نام نوشته "داگ استانتون" به نگارش در آورده است.

علاوه بر کریس همورث، بازیگرانی همچون السا پاتاکی، آستین استول، راب ریگل، تیولر شرایدن، مایکل شانون و مایکل پنا در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

*میزان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.