سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶

کاندید شدن «درخت زیتون سعد» در جشنواره کودک تایوان

فیلم کوتاه «درخت زیتون سعد»

سینماپرس: فیلم کوتاه «درخت زیتون سعد» ساخته احمد زایری جزء نامزدهای دریافت جایزه بهترین فیلم کوتاه دراماتیک جشنواره فیلم کودکان تایوان (Taiwan International Children's Film Festival-TICFF) قرار گرفت.

به گزارش سینماپرس، «درخت زیتون سعد» به کارگردانی احمد زایری و تهیه کنندگی مهدی مطهر کاندید دریافت جایزه بهترین فیلم کوتاه دراماتیک از جشنواره فیلم های کودکان تایوان شد.

جشنواره (TICFF) توسط صدا و سیمای رسمی در تایوان از سال ۲۰۰۴ آغاز شده است و هر ۲ سال یک بار برگزار می شود. در این جشنواره فیلم های مناسب کودکان زیر ١٢ سال از سراسر جهان برای کسب جوایز  بهترین درام کوتاه، بهترین درام بلند، بهترین انیمیشن، بهترین برنامه تلویزیونی کودک با هم به رقابت می پردازند.

جشنواره فیلم کودکان تایوان (TICFF) از ۳۰ مارس تا ۷ آوریل ۲۰۱۸ (١٠ تا ١٨ فروردین ٩٧ ) در شهر تایپه با نمایش بیش از ٨٠ فیلم برتر برگزار خواهد شد.

این فیلم پیش از این جوایز بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و بهترین طراحی صدا و بهترین بازیگر کودک از جشنواره ارویگتون نیویورک آمریکا، جایزه بهترین فیلم سال از جشنواره ارلس کورت لندن انگلستان، جایزه بهترین کارگردانی و قدردانی ویژه بهترین فیلم هیات داوران از چهاردهمین جشنواره کینو منچستر انگلستان را دریافت کرده است.

عواملی که در ساخت این فیلم کوتاه با احمد زایری همکاری داشته‌اند، عبارتند از بازیگران: رنا شمیس و عبدالرحیم الحلبی، مدیر فیلمبرداری: محمد رحیمی، تدوین: حمید نجفی راد، صدابردار: نادر حوا، صداگذار: آرش قاسمی، مدیر تولید: سعید شامو، رنگ و نور: سامان وفایی، موسیقی: امیر بکان و تهیه‌کننده: مهدی مطهر.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.