چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷

انتخاب «کوپال» به عنوان فیلم اختتامیه‌ جشنواره‌ ژنو

فیلم سینمایی کوپال

سینماپرس: فیلم سینمایی «کوپال» محصول سال ۱۳۹۶ که به کارگردانی و تهیه کنندگی کاظم ملایی تولید شده است، به عنوان فیلم اختتامیه‌ در جشنواره‌ جهانی ژنو به نمایش در می آید.

به گزارش سینماپرس، روز گذشته ۱۹ دی کنفرانس مطبوعاتی نوزدهمین جشنواره‌ فیلم‌های مستقل ژنو برگزار شد و طی این نشست فیلم سینمایی «کوپال» از ایران به عنوان فیلم اختتامیه‌ این دوره از جشنواره معرفی شد و عصر روز ۲۸ ژانویه برابر با هشتم بهمن ماه با حضور کاظم ملایی کارگردان این اثر در مراسم پایانی این رویداد به نمایش درمی آید.

امسال نوزدهمین دوره جشنواره‌ فیلم‌های مستقل ژنو که بیشتر آن را با عنوان جشنواره‌ فیلم «سیاه» می‌شناسند در شهر ژنو برگزار می شود.

به گفته‌ مدیران این جشنواره، فیلم سیاه به طور قاطعانه به دنبال نمایش بهترین آثار نوآورانه، پیشرو و آوانگارد استعدادهای در حال ظهور است که آثار آنها تاکنون در کشور سوییس به نمایش درنیامده باشد.

هشتم بهمن در شب پایانی این جشنواره، فیلم سینمایی «کوپال» به عنوان فیلم اختتامیه‌ این جشنواره با حضور کارگردان این فیلم در سالن الحمرا ژنو روی پرده می‌رود تا بعد از آن برگزیدگان این جشنواره در بخش‌های مسابقه، منتقدان و تماشاگران معرفی شود و این رویداد ۱۰ روزه به کار خود پایان دهد.

نوزدهمین دوره جشنواره‌ فیلم‌های مستقل ژنو از ۱۹ تا ۲۸ ژانویه مصادف با ۲۹ دی تا ۸ بهمن در شهر ژنو سوییس برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.