چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴

«امپراطور جهنم» پاسخی کوبنده به جریانات انحرافی تکفیری منطقه است/ علی نصیریان برنده سیمرغ بلورین جشنواره فجر خواهد بود

کوروش زارعی در نشست رسانه ای بیست و پنجمین جشنواره سراسری تئاتر سوره

سینماپرس: بازیگر فیلم امپراطور جهنم گفت: این اولین باری است که افتخار همکاری با علی نصیریان نصیب من شده و بیشتر بازی ام هم با همین عزیز بزرگوار است. در قبال خودم قضاوتی نمی کنم اما مطمئنم علی نصیریان برای این نقش کاندید و برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

به گزارش سینماپرس، کوروش زارعی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص لزوم ساخت آثاری سینمایی همچون "امپراطور جهنم" گفت: فیلم امپراطور جهنم به مسائل منطقه و جهان اسلام و کشورهای اسلامی می‌پردازد. این فیلم با تمرکز بر منشاء گروه های تکفیری در کشورهایی همچون عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی و آمریکا به ظهور بروز گروه های تروریستی می پردازد.

وی در همین راستا ادامه داد: کشورهای معاند همواره تلاش می کنند تا چهره ای بد از اسلام در جهان به نمایش بگذارند و به نوعی مسلمانان را به دروغ تروریست بنامند و فیلم امپراطور جهنم در اصل پاسخی کوبنده به جریانات انحرافی تکفیری منطقه است. تاریخ ثابت کرده که ریشه تمامی گروهک های تروریستی در طالبان، داعش و امریکا و کشورهایی همچون رژیم صهیونیستی است و این فیلم هم به این ریشه یابی و نشان دادن چهره پست و کثیف این گروهک ها می پردازد.

کوروش زارعی

بازیگر سریال "یوسف پیامبر" فیلم امپراطور جهنم را نشان دهنده اسلام حقیقی دانست و تاکید کرد: این فیلم نشان می دهد که اسلام ساختگی کشورهای غربی، دروغی بیش نیست و جهان را با مسلمان واقعی آشنا می کند. لذا کارگردان تمامی تلاش خود را در جهت نیل به این هدف انجام داده و انصافاً به خوبی چهره واقعی کشورهای غربی را فاش می کند.

وی درباره نقش خود در فیلم امپراطور جهنم اضافه کرد: من در این فیلم نقش سرکرده داعشی‌ها را بازی می کنم که توسط پدر خوانده اصلی با بازی "علی نصیریان" از لس آنجلس هدایت شده و اهداف تروریستی را در سوریه برنامه ریزی می کند. نقش من در این فیلم نماد کاملی از تکفیری های خشن و قاتل است. نقشی کاملاً منفی که در نوع خود چالش جذابی برای من است.

بازیگر سریال "مختارنامه" درباره همکاری خود با علی نصیریان ادامه داد: این اولین باری است که افتخار همکاری با علی نصیریان نصیب من شده و بیشتر بازی ام هم با همین عزیز بزرگوار است. در قبال خودم قضاوتی نمی کنم اما مطمئنم علی نصیریان برای این نقش کاندید و برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

علی نصیریان

وی درخصوص تجربه ایفای نقشی منفی در سینما تاکید کرد: من پیش از این در فیلم رستاخیز هم نقشی منفی را بازی کردم و در آن شخصیت اشعث را بازی می کردم که به نوعی می شود ریشه اصلی داعش را نیز در همان شخصیت پیدا کرد. من و تمام بازیگران فیلم امپراطور جهنم وظیفه جهادی خود می دانستیم تا حالا که فرصت برای حضور در جبهه های نبرد در برابر داعش نصیبمان نشده در این فیلم در جبهه فرهنگی با این گروهک تکفیری مبارزه کنیم.  

زارعی در همین راستا خاطرنشان کرد: من در این نقش سعی ام را کردم تا به بهترین نحو چهره کریه و پلید داعش را به تصویر بکشم و این جهاد افتخاری بوده که در فیلم امپراطور جهنم به من رسیده است. ما یعنی عوامل امپراتور جهنم در کنار برادران عزیزی که به عنوان مدافعان حرم در جبهه ها می جنگند هم قدم شده و مبارزه را تا پیروزی ادامه خواهیم داد.

*میزان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.