یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳

در گفتگو با سینماپرس مطرح شد؛

خادم: «میتینگ شیطان» اثری متفاوت در رابطه با جانفشانی های مدافعان حرم است/ بعد از اتمام فیلمبرداری در ایران عازم اروپا خواهیم شد

میتینگ شیطان

سینماپرس: سینماپرس: رضا خادم طراح اکشن، مستندساز و کارگردان سینما در رابطه با جدیدترین اثر خود اظهار داشت: این روزها مشغول فیلمبرداری فیلم «میتینگ شیطان» با موضوع جانفشانی ها و رشادت های مدافعان حرم هستیم و احتمالاً فیلمبرداری این اثر ظرف یک ماه آینده به پایان خواهد رسید.

کارگردان مستند «مرد پله ها» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: فیلمبرداری «میتینگ شیطان» از حدود یک ماه قبل آغاز شده؛ ما ابتدا برخی از صحنه های فیلم را در کشور آلمان با همکاری شرکت فیلمسازی «گلدن گریفین پیکچر» را ضبط کردیم و سپس راهی ایران شدیم تا بخش های مربوط به ایران، عربستان، سوریه و آمریکا را در ایران به تصویر بکشیم. متأسفانه امکان سفر برای تیم فیلمبرداری به کشورهای مزبور فراهم نشد و از این رو ما تمامی صحنه های مربوط به این کشورها را در ایران بازسازی کردیم.

وی ادامه داد: ضبط بخش های مربوط به کشور ایران تا حدود ۲ هفته آینده به پایان می رسد و سپس ما برای ضبط بخش هایی کوتاه از فیلم به فرانسه و انگلیس خواهیم رفت و احتمالاً بر اساس برنامه ریزی های انجام شده فیلمبرداری تا ظرف یک ماه آتی به پایان می رسد.

خادم سپس با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران همکاری بسیار خوبی برای تولید این اثر داستانی داشته اظهار داشت: خوشبختانه مسئولان سپاه از فیلمنامه ما بسیار استقبال کردند و از لحاظ در اختیار گذاشتن تجیزات، لوکیشن و... به بهترین نحو ممکن ما را یاری دادند و مسائل اداری فیلم را نیز ظرف مدتی بسیار کوتاه حل کردند اما هیچ گونه سرمایه گذاری مالی برای تولید «میتینگ شیطان» نداشتند و این فیلم تماماً با صرف هزینه های شخصی تهیه کنندگان تولید شده است.

مدیرعامل موسسه سینمایی «طراحان حرکت» خاطرنشان کرد: مجید مشیری، حسن اسدی، محسن رنجبر، علیرضا قره خانی و... از جمله بازیگران این اثر سینمایی هستند و ظرف روزهای آتی تعداد دیگری بازیگر نیز به این پروژه اضافه خواهند شد.

وی سپس به داستان این فیلم اشاره کرد و گفت: «میتینگ شیطان» در رابطه با داستان زندگی یک مأمور امنیت پرواز سپاه است که با پروازی از ایران به آلمان می رود و زمانی که به آلمان می رسد متوجه می شود که در تهران حملات تروریستی به مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر حضرت امام (ره) صورت گرفته و همین دلیل فوراً به کشور باز می گردد و درخواست اعزام به سوریه می دهد اما با درخواست وی مخالفت شده و مسئولان از او می خواهند که یکی از نیروهای داعش را که مورد شناسایی شان قرار گرفته حذف کند و این مأمور درگیر این ماجرا می شود که مابقی بخش های فیلم را تشکیل می دهد.

خادم سپس در پاسخ به این سوأل که «میتینگ شیطان» به چه صورت پخش خواهد شد اظهار داشت: این فیلم داستانی برای تلویزیون تولید می شود و سپس در شبکه نمایش خانگی نیز عرضه خواهد شد اما اینکه قرار است از کدام یک از شبکه ها پخش شود هنوز مشخص نشده است.

گفتنی است؛ عوامل این فیلم داستانی عبارتند از: نویسنده و کارگردان: رضا خادم، تهیه کنندگان: علیرضا قره خانی و شارزولی، مدیر تولید: داود عبدی، جانشین تهیه: حمید اصلانی، مدیر تصویربرداری، تدوین و جلوه های ویژه رایانه ای: محمدباقر زنگنه، صدابردار: ابوالفضل مشهدی، طراح اکشن: علیرضا قره خانی، طراح چهره پردازی: پیمان کظیمی، طراح صحنه و لباس: پروا نریمانی، منشی صحنه: صحرا غلامی، مشاور رسانه ای: فاطمه سادات موسوی، مدیر روابط عمومی: دکتر ترانه بهداد، مجری طرح» موسسه سینمایی طراحان حرکت

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.