یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۹

«بهبود» از اولین تجربه کارگردانی اش می گوید

مهران احمدی در فیلم مصادره

خبرگزاری میزان: کارگردان فیلم مصادره گفت: رضا عطاران در این فیلم بازی بسیار خوبی را انجام داده و بعد از طبقه حساس بسیار امیدوارم که سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را از آن خود کند. رضا بازیگر بسیار خوب و بزرگی است و در مصادره به شدت درخشان عمل کرده است.

مهران احمدی بازیگر و کارگردان سینما، در خصوص حضور فیلم مصادره در جشنواره فیلم فجر گفت: هر فیلمی مختصات خودش را دارد و من زیاد قائل به این نیستم که کمدی ها در جشنواره فجر بی نصیب می مانند زیرا تاریخ ثابت کرده که برخی آثار کمدی به خوبی در جشنواره دیده شده است و امیدوارم که مصادره نیز در جشنواره فیلم فجر امسال مورد اقبال عموم قرار گیرد.  

وی درباره کیفیت این دوره از جشنواره فیلم فجر افزود: به نظر من جشنواره فجر امسال بسیار پربار است زیرا بهترین کارگردانان سینمای ایران در این دوره از جشنواره حاضر شده اند. احساس می‌کنم رقابت در جشنواره امسال بسیار سخت است زیرا فیلمسازان آثار خوبی را راهی جشنواره کرده اند.  

بازیگر فیلم "نفس" درباره اولین تجربه کارگردانی خود در سینما تاکید کرد: تجربه اولین کارگردانی در فیلم "مصادره" برای من سخت اما دلپذیر بود. در حال حاضر بسیار نگرانم ولی با وجود دوستان خوبی که داشتم این راه هر چند سخت اما به خوبی طی شد و از نتیجه کارم راضی هستم.

وی درباره شانس دریافت سیمرغ بلورین جشنواره توسط بازیگر نقش اول فیلم مصادره اضافه کرد: رضا عطاران در این فیلم بازی بسیار خوبی را انجام داده و بعد از طبقه حساس بسیار امیدوارم که سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را از آن خود کند. رضا بازیگر بسیار خوب و بزرگی است و در مصادره به شدت درخشان عمل کرده است.  

بازیگر نمایش "دن کامیلو" با اشاره به غیبت طولانی مدت خود در عرصه تئاتر اضافه کرد: من سه چهار سال پیش تئاتر "دن کامیلو" را کار کردم ولی بعد از آن نتوانستم کاری انجام دهم زیرا تئاتر بسیار سخت است و شما باید زندگی خود را چهار و یا پنچ ماه تعطیل کنید. امسال قرار بود در یک تئاتر بازی کنم که به دلیل مشغله نتوانستم آن را قبول کنم اما به امید خدا سال آینده یک اثر نمایشی را به کارگردانی خودم روی صحنه می برم.  

 احمدی با اشاره تولید سری جدید "سریال پایتخت" خاطرنشان کرد: از نظر من "پایتخت۵" به شدت برای مردم جذاب خواهد بود. این مجموعه آنقدر پتانسیل هنری دارد که بدون حضور من هم بسیار برای مردم جذاب خواهد بود. این حرف را اصلاً قبول ندارم که چون مهران احمدی در پایتخت نیست مردم این سریال را دوست نخواهند داشت و قطعاً امسال حتی بیش از سالهای گذشته این سریال با مردم ارتباط برقرار خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.