دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷

شش اجرا و یک پنل تخصصی در نشست «آیین آواز ری»

 نشست آیین آواز ری

سینماپرس: در نشست «آیین آواز ری» که چهارشنبه هفته جاری برگزار می شود، اجرای ۶ قطعه موسیقی به همراه یک جلسه تخصصی برنامه ریزی شده است.

به گزارش سینماپرس، با اعلام جزئیات نشست «آیین آواز ری» مشخص شد که شش اجرای آواز توسط شش خواننده پیشکسوت و جوان به همراه یک مبحث فنی تخصصی در کنداکتور این برنامه قرار گرفته است.

 ارائه مبحث فنی تخصصی با عنوان «تحریر و چهچهه در آواز ایرانی» با حضور مرتضی غزنوی (مدرس و خواننده) به همراه حسن علی‌نژاد (کارشناس مجری نشست) در کنار آوازخوانی توسط مرتضی منفرد همراه با تار حمیدرضا منفرد، ساز و آواز حسین نوریانی و ادیب تیرانداز، آواز حسام صحرایی به همراه تار پوریا خاکپور و نی احسان لیوانی و تمبک مسعود عرب، آوازخوانی حمیدرضا منفرد با نی علی عرب خوانساری، ساز و آواز بداهه توسط محمدابراهیم ذوالقدر به همراه سه‌تار حسن علی‌نژاد و نیز آوازخوانی علی شیرازی (با سه‌تار حسن علی‌نژاد) جزو برنامه‌های این نشست هستند. این خوانندگان همگی اهل، ساکن یا مدتی شاغل در شهرری بوده یا هستند.

این برنامه از ساعت ۱۸ چهارشنبه ۲۷ دی در سالن ولیعصر(عج) فرهنگسرای ولا به آدرس شهرری، میدان نماز برگزار می‌شود و ورود همگان به آن آزاد خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.